Makale Kimliği : 00155234 / Son Değiştirilme Tarihi : 26.10.2020

My Sony hesabım veya My Sony'de ürünümü kaydetmeyle ilgili yardıma ihtiyacım var

    Dizin:


     

    Geçersiz e-posta adresi veya parola

     

    1. Adım: Kayıtlı e-posta adresinizi doğru şekilde girip girmediğinizi kontrol edin.


    Bir karakter doğru yerde olmayabilir veya yanlış bir e-posta adresi kullanıyor olabilirsiniz:

    • My Sony; PlayStation Network, Sony Home Entertainment, Xperia ve daha birçok Sony hesabına bağlıdır: My Sony'ye giriş yapmak için diğer Sony hesaplarınıza bağlı e-posta adresini kullanabilirsiniz.
       
    • Geçmişte bir Sony hesabı oluşturduysanız ve belirtilen sürede (72 saat) e-postayla doğrulama yapmadıysanız bu hesabı kullanamazsınız. Bu durumun tüm Sony hizmetlerinde geçerli olduğunu unutmayın. Doğrulanmamış hesaba giriş yapın, etkinleştirme/doğrulama bağlantısını yeniden gönderin ve hesabınızı e-postayla etkinleştirin.


    2. Adım: "Parolamı unuttum" işlevini kullanın

    Şu parola sıfırlama seçeneklerini deneyerek parolanızı sıfırlayabilirsiniz:

    1. Kaydettiğiniz doğrum tarihini girin.
    2. Güvenlik sorunuzu yanıtlayın.
    3. Mobil doğrulama (2 adımlı doğrulama nasıl etkinleştirilir? Aşağıdaki bölüme bağlantı).

    Bu adımları başarılı şekilde uyguladığınızda parolanızı sıfırlayabileceğiniz bir bağlantı alırsınız. E-posta almazsanız lütfen spam klasörünüzü kontrol edin.
    Aksi takdirde, bağlantıyı yeniden gönderin veya 24 saat bekleyip tekrar deneyin.

    Not: Üç seçenekten birini yanlış yaparsanız sistemimiz anında destek ekibiyle iletişime geçmenizi ister. Diğer seçenekleri hâlâ deneyebileceğinizi unutmayın!

     

    My Sony hesabım kilitli

    "İzin verilen başarısız giriş hakkını doldurdunuz. Güvenliğinizi korumak için hesabınız 120 dakika süreyle kilitlenecek."

    120 dakika bekledikten sonra, parolanızı girerken klavyenizde Caps Lock veya Num Lock tuşlarının açık olmadığından emin olun.
    Alternatif olarak, "Parolamı unuttum" özelliğini kullanarak da parolanızı sıfırlayabilirsiniz.
     

    Sony hesabında değişiklik yapma

    Hesap bilgilerinizi (E-posta, parola ve adres) değiştirme

    • Sony hesabınıza giriş yapın.
    • [My Account Details] (Hesap Ayrıntılarım) bölümüne gidin.
    • İlgili alanları güncelleyin.
       

    Sony hesabımı silmek istiyorum

    Aramızdan ayrıldığınız için üzgünüz. Şu adımları uygulayarak hesabınızı kaldırabilirsiniz:

    • Sony hesabınıza giriş yapın.
    • [My Account Details] (Hesap Ayrıntılarım) öğesine tıklayın.
    • Sayfanın en altına inin ve [Remove account] (Hesabı kaldır) öğesini seçin.

     

    Sony hesabımı diğer Sony hizmet hesaplarıyla bağlama

    Farklı bir Sony hizmetine bağlı mevcut bir hesabınız varsa bu hesabınızın bilgileriyle My Sony'ye giriş yapabilirsiniz. Bu durumda, hesabınızı yükseltmenizi isteyen bir mesaj alırsınız. Yükseltme işlemini tamamlamadan önce bazı ek bilgiler sağlamanız gerekebilir. Aynı şekilde, My Sony hesabı oluşturduğunuzda da bu hesapla diğer Sony Hizmetleri'ne giriş yapabilirsiniz.

    Sony grubunun şu çevrimiçi hizmetleri için hesaplarınızı bağlayabilirsiniz:

    Sony Europe'un sunduğu hizmetler:

    • My Sony
    • Sony Topluluğu

    Sony grubunun diğer şirketlerinin hizmetleri:

    • Xperia Lounge
    • Xperia Store
    • SonyMobile.com
    • MyAccount
    • Developer World
    • PlayStation™ Network
    • PlayStation™ Plus
    • PlayStation™ Video
    • PlayStation™ Music
    • PlayStation™ Now
    • PlayStation™ Vue

     

    2 adımlı doğrulama nasıl etkinleştirilir?

    Daha fazla güvenlik için Sony hesabınıza giriş yaparken kısa mesaj veya kimlik doğrulama uygulamasıyla doğrulama kodu almayı tercih edebilirsiniz. Bu ayarı, dilediğiniz zaman 2 adımlı doğrulama ayarlarına giderek değiştirebilirsiniz.

    2 adımlı doğrulamayı etkinleştirmek için: 

    1. My Sony’ye giriş yapın. Üst köşeden imleci adınızın üzerine getirin veya adınıza tıklayın, ardından [My Account Details] (Hesap Ayrıntılarım) öğesini seçin.
    2. [Change Other Security Details] (Diğer Güvenlik Ayrıntılarını Değiştir) bölümüne gidin, ardından [Update] (Güncelle) öğesini tıklayın.
    3. [Security] (Güvenlik) sekmesi açıkken [2-Step Verification] (2 Adımlı Doğrulama) öğesine gidin, ardından [Edit] (Düzenle) öğesine tıklayın.
    4. Doğrulama kodunu nasıl almak istediğiniz sorulduğunda, Kısa mesaj veya Kimlik Doğrulama Uygulaması seçeneklerinden birini belirleyin. 

    Ardından ekrandaki talimatları uygulayın:

    • Kısa mesaj: Telefon numaranızı girin. Cep telefonunuza gönderilen kısa mesajı açın ve 6 haneli doğrulama kodunu girin. [Verify] (Doğrula) öğesine tıklayın.
    • Kimlik Doğrulama Uygulaması: Mobil cihazınızdaki kimlik doğrulama uygulamasını açın, ardından QR kodunu tarayın veya ekranınızda gösterilen alfasayısal kodu kopyalayıp yapıştırın. Kimlik doğrulama uygulamasında aldığınız doğrulama kodunu girin. 

    Yedek kodlar
    2 adımlı doğrulama kodunu kısa mesajla alamıyorsanız veya kimlik doğrulama uygulamanız çalışmıyorsa yedek kod kullanarak oturum açabilirsiniz. Her birini yalnızca tek sefer kullanabileceğiniz on tane kod alırsınız. Yedek kodları hem kısa mesajla hem kimlik doğrulama uygulamasıyla yapılan işlemlerde kullanabilirsiniz. 


     

    Kaydetmek istediğim ürünü bulamazsam ne yapmalıyım?

    1. Öncelikle kaydetmek istediğiniz ürünün Sony Electronics ürünü (TV, ses ve fotoğrafçılık ürünleri buna dahildir) olduğundan emin olun. Bir Sony Mobile (Xperia) veya Sony Professional cihazına sahipseniz aşağıdaki sayfalardan birini ziyaret etmeniz gerekir:
    1. Ürününüzün bir Sony Electronics ürünü olduğundan eminseniz ve ürün adını manuel olarak yazdığınızda ürünü bulamıyorsanız lütfen açılır menüyü kullanarak bulmayı deneyin.
       
    2. Ürününüzü Avrupa'dan başka bir bölgeden (ör. Asya Pasifik, Amerika) satın aldıysanız ürününüzü kaydetmek için lütfen ilgili bölgenin web sitesine gidin. Avrupa dışından satın alınan ürünler şu anda My Sony'ye kaydedilememektedir. Bu durumun sebep olduğu zorluklar nedeniyle özür dileriz.
    1. İlk iki seçenek yardımcı olmuyorsa ürününüz veritabanımızda mevcut olmayabilir. Bu durumu doğrulamak için lütfen bizimle iletişime geçin.