Makale Kimliği : 00192120 / Son Değiştirilme Tarihi : 08.01.2018

Belirli Sony Bravia TV'lerinde (XE70, WE6 ve WE75 Serisi) uygulamalar geçici olarak görüntülenmiyor veya kullanılamıyor – 17 Kasım 2017

Bu Makalede Yer Alan Geçerli Ürünler ve Kategoriler

İsteğe bağlı videolara veya farklı İnternet hizmeti uygulamalarına erişirken ve bunları görüntülerken bazı kullanıcıların sorun yaşadığının farkındayız.*

Geçici bir çözüm olarak, cihazı kişisel bilgilerinizle başlatmak için lütfen aşağıdaki adımları takip edin: [Ayarlar] > [Müşteri Desteği] > [Initialise personal information] (Kişisel bilgilerimle başlat).

Yukarıdaki adımlar işe yaramazsa ve sorununuz hala devam ediyorsa TV'nizi fabrika ayarlarına sıfırlamanızı öneririz: [Ayarlar] > [Müşteri Desteği] > [Fabrika Ayarları]. Bu aşamatamamlandıktansonrabaşlangıç kurulumu ekranının görüntüleneceğini lütfen unutmayın.

Mühendislerimiz şu anda sorunun temel nedenini araştırıyor. Yakın zamanda yazılım güncellemesiyle birlikte bu sorun için kalıcı bir çözüm önerisi sunacağız.

Güncel gelişmeler için bu sayfaya yer işareti koymanızı öneririz. Alternatif olarak, anında ürün bildirimi almak için cihaz modelinizi Support by Sony mobil uygulamasına ekleyebilirsiniz.

Bu durumun neden olduğu aksaklıklar için özür dileriz.

NOT: Şu an için bu sorunla yalnızca sınırlı sayıda kullanıcı karşılaşmış olabilir. Uygulamalarınız çalışıyorsa lütfen bu bildirimi dikkate almayın.*