Makale Kimliği : 00198750 / Son Değiştirilme Tarihi : 17.05.2018

Bravia TV'nizden uygulamalara, güncelleştirmelere veya ağ hizmetlerine erişemiyor musunuz? – 17 Mayıs 2018

Bu Makalede Yer Alan Geçerli Ürünler ve Kategoriler

21 Mayıs 2018 tarihinden itibaren Bravia TV'lerin çok küçük bir kısmı uygulamalara, güncelleştirmelere veya diğer ağ hizmetlerine erişemez hale gelebilir. Bu durum, Bravia sunucu yükseltmesinden sonra cihazlarınızda (genellikle İnternet yönlendiricisi) kalan önbelleğe alınmış bilgilerden* kaynaklanmaktadır.

TV'nizde herhangi bir ağ hizmeti veya uygulama simgesi göremiyorsanız veya uygulamalara ve diğer ağ hizmetlerine erişemiyorsanız lütfen aşağıdaki adımları uygulamayı deneyin:

  • TV'nizin ve İnternet yönlendiricinizin elektrik kablolarını prizden çekin ve bir dakika sonra prize tekrar takın


TV'nizin sorunsuz çalışmasına yardımcı olması için cihazınıza en son cihaz yazılımını yüklemenizi de öneririz. 

Yukarıdaki seçenekleri denemenize rağmen uygulamalara veya diğer ağ hizmetlerine hala erişemiyorsanız lütfen bizimle iletişime geçin.

Bu durumun yol açabileceği rahatsızlıktan dolayı özür dileriz.


*Ön belleğe alınan bilgiler; İnternet, ISP ve yönlendirici/ev ağı verilerini içerir.