Makale Kimliği : 00223475 / Son Değiştirilme Tarihi : 02.08.2019

[Çözüldü] Android™ 8.0 Oreo™ güncellemesinden sonra Sony Android TV'lerde (2016 - 2018 modelleri) yaşanan Ses Dönüş Kanalı (ARC) Ev Sineması Sistemi ses sorunları

    Bu sorunun artık çözüldüğünü duyurmaktan memnuniyet duyuyoruz. v6.5830 sürüm numaralı (Android 8.0 Oreo) cihaz yazılımını yüklediyseniz lütfen TV'niz için en yeni cihaz yazılımını (6.6510 sürümü) indirin:

    Oreo'ya ilk kez yükseltme yapıyorsanız en yeni cihaz yazılımı çok sayıda avantaj sağlayacaktır. Özelliklerin ve avantajların tam listesini görmek ve bu cihaz yazılımını indirmek için lütfen TV'nizin ürün sayfasına gidin.

    Sabrınız için teşekkür ederiz. Bu sorunun neden olabileceği tüm rahatsızlıklardan dolayı özür dileriz.

     


    Android™ 8.0 Oreo™ güncellemesinden sonra Sony Android TV'lerde (2016 - 2018 modelleri) yaşanan Ses Dönüş Kanalı (ARC) Ev Sineması Sistemi ses sorunları

    Bazı kullanıcılarımızın, TV bekleme modundayken açıldığında Sound Bar, A/V Alıcı veya Ev Sineması Sistemine bağlı ARC bağlantı noktasından kaynaklanan ses sorunları yaşayabileceğinin farkındayız.

    Mühendislerimiz şu anda sorunun temel nedenini araştırmaktadır. Güncellemelerden haberdar olmak için lütfen bu sayfayı düzenli olarak ziyaret edin veya yer imlerinize ekleyin.

    Lütfen bu süreçte aşağıdaki geçici çözümleri sırasıyla deneyin. Sorun devam ederse listedeki bir sonraki geçici çözümü denemenizi tavsiye ederiz.

    NOT: Lütfen aşağıdaki geçici çözümleri uygulamadan önce Ses sistem önceliklendirmesi ayarını açın. 
    [HOME] > [Ayarlar] > [Ses] > [Ses sistemi önceliklendirmesi] 

    Geçici Çözüm 1: 

    • Ses cihazı uzaktan kumandasını kullanarak ses cihazınızı kapatın 
    • TV uzaktan kumandasını kullanarak TV'nizi kapatın
    • TV uzaktan kumandasını kullanarak TV'nizi açın

    NOT: Ses cihazı, BRAVIA Sync işlevi (HDMI CEC) ile otomatik olarak açılır. 

    Geçici Çözüm 2:

    • [HOME] > [Ayarlar] > [Ses] > [Hoparlör] > [TV Hoparlörü] menüsüne giderek Hoparlör ayarlarını değiştirin
    • TV uzaktan kumandasıyla TV'yi kapatın
    • TV uzaktan kumandasıyla TV'yi açın

    NOT: Hoparlör ayarları, BRAVIA Sync işlevi (HDMI CEC) ile otomatik olarak [Ses sistemi] seçeneğine geçer.

    Geçici Çözüm 3:

    • BRAVIA Sync kontrolü seçeneğini açık olarak ayarlamak için [HOME] > [Ayarlar] > [Harici girişler] > [BRAVIA Sync ayarları] > [BRAVIA Sync kontrolü] menüsüne gidin 
    • [Remove recognized devices from the list] (Tanınan cihazları listeden kaldır) seçeneği görüntülendiğinde [Evet] seçeneğini belirleyin
      NOT: BRAVIA Sync kontrolü kapatılır.
    • Açmak için BRAVIA Sync kontrolünü yeniden seçin
      NOT: Hoparlör ayarları otomatik olarak [Ses sistemi] seçeneğine geçer.

    Geçici Çözüm 4:

    • Lütfen TV'nizi sıfırlayın
      1.  TV'yi kapatın.
      2. Televizyonun elektrik kablosunu (şebeke kablosu) elektrik prizinden çıkarın.
      3.  2 dakika boyunca televizyonu açmayın.
      4. Elektrik kablosunu (şebeke kablosu) tekrar elektrik prizine takın.

    Sabrınız için teşekkür ederiz. Bu sorunun neden olabileceği tüm rahatsızlıklardan dolayı özür dileriz.