Makale Kimliği : 00225170 / Son Değiştirilme Tarihi : 09.06.2020

Dijital Görüntüleme Grubu Para İade Kampanyası

    1. Para iade sistemi nasıl çalışır?

    Para iadenizi talep etmek için kampanyaya katılan yetkili bir bayiden 01.06.2020 ve 31.07.2020 tarihleri arasında kampanyaya dahil olan modellerden birini satın alın.

     

    Kampanya web sitesine girin ve kaydolmak için “Geri ödeme talep etme” linkine tıklayın. Para İadesi Promosyonu ile ilgili tüm talep formları satın alma tarihinden itibaren en erken 30 takvim günü sonra sisteme girilebilir, bu süreden önce girilen talepler kabul edilmeyecektir.

    Not: Para iadesi talepleri 01.07.2020–30.09.2020  (30 Eylül dâhil) tarihleri arasında yapılabilir.

     

    Giriş yapın veya bir MySony hesabı oluşturun ve aşağıdaki detayları sağlayarak kampanya formunu doldurun:

    · Ürün bilgileriniz: Model, seri numarası, satın alma tarihi ve bayi adı

    · Kişisel bilgileriniz: Ad Soyad, e-posta adresi, posta adresi, banka bilgileri ve telefon numarası

    · Satın alma belgeniz

    · Ürün gövdesinde yer alan seri numaranızın bir resmi

    Bu bilgiyi verdikten sonra, lütfen “Gönder” kutucuğuna tıklayın.

     

    Formunuzu gönderdikten sonra, bir onay sayfasına yönlendirileceksiniz ve kaydınızı onaylayan bir e-posta, e-posta adresinize gönderilecektir. Kayıt kodunuz, e-posta konu satırında görüntülenecek 8 basamaklı bir sayıdır. Bu kod, kampanya hakkında herhangi bir sorunuz olması durumunda referans numarası olarak da işlev görür.

     

    Talebiniz, promosyonun şartlarını ve koşullarını yerine getiriyorsa, talep ettiğiniz geri ödemeyi onaylamanızdan sonraki 28 gün içinde alacaksınız. Geri ödeme talebinizin durumunu kontrol etmek istiyorsanız, lütfen kampanya ana sayfasındaki "Başvurunuzun durumunu görün" bağlantısını tıklayın.

     

    2. Geri ödememi ne zaman alacağım ve banka hesabıma nasıl yansıyacak?

    Ödemenizin talebinizin onaylanmasından sonraki 28 gün içinde yapılmasını hedefliyoruz - bu, kaydınızdan sonraki 28 gün içerisinde değildir ve Müşterilere, ödemelerin satın alma tarihinden itibaren 28 gün veya yanlış yapılan herhangi bir veri / zaman içerisinde yapılmasını yanlış bildiren herhangi bir perakendeci / satıcıdan sorumlu tutulamayız. Eksik veya yanlış bilgilerin onaylama ve ödemeyi geciktirme riski taşıdığını unutmayın; bu nedenle, lütfen gerekli tüm doğru bilgileri sağladığınızdan emin olun. Geri ödeme promosyon ödemeleri, WorldPay veya Link Network adı altında yansıtılmalıdır.

     

    3. Satın alma kanıtlarımı, model adını ve seri numarasını neden sunmam gerekiyor?

    Girişinizin, promosyonun şart ve koşullarına uyduğunu kontrol etmek için bir satın alma kanıtına ihtiyacımız var.

     

    4. Kabul edilebilir bir satın alma kanıtı olarak kabul edilen nedir?

    Kabul edilebilir bir satın alma kanıtı aşağıdaki gerekli kriterleri içermelidir:
    1- Satıcının adı.
    2- Satın alma tarihi.
    3- Ürün detayları.
    4- Vergi numarası.
    Verilen belgeler yukarıdaki kriterleri karşılamıyorsa, talebin reddedilebileceğini göz önünde bulundurunuz.

     

    5. Ürünümün seri numarasını nereden bulabilirim?

    Cihazınızın seri numarasını nasıl bulabileceğinizi görmek için lütfen buraya tıklayın.

     

    6. Web sitesi seri numaramın tanınmadığını söylüyor, neden?

    Seri numarasını doğru girdiğinizden emin olun. Bilgilerin doğru olduğundan eminseniz, modeliniz bu promosyona dahil olmayabilir.

     

    7. Kayıt işleminin bir parçası olarak belgeleri yüklemek için hangi biçimler kullanılabilir ve herhangi bir boyut sınırlaması var mı?

    Dosyanız 5 MB’den büyük olmamalıdır. Sadece standart JPG, JPEG, PNG ve PDF formatlarını yükleyebilirsiniz.

     

    8. Talebimin eksik olduğuna dair bir mesaj aldım. Şimdi ne yapmalıyım?

    Lütfen mesajda istenen bilgileri en kısa sürede bize gönderin, böylece promosyona katılımınızı onaylayabiliriz. 14 gün içinde cevap vermezseniz, geri ödemenizi alacağınızı garanti edemeyiz.

     

    9. Ürünümü tanıtım tarihinden birkaç hafta önce / sonra satın aldım. Sony bir istisna yapabilir ve satın alma işlemim için geri ödeme yetkisi verebilir mi?

    Bu promosyon için başvuran müşterileri yalnızca, ürünleri Şartlar ve Koşullarda belirtilen tarihlerde satın aldıklarında değerlendirebiliriz.

     

    10. Beş (5) ürün için talepte bulundum, ancak yalnızca bir (1) ürün için geri ödeme hakkım var. Neden diğer ürünler için uygun değilim?

    Her talep web sitemizde ayrı ayrı yapılmalıdır. Her başarılı talebin sonunda, yeni bir talepte bulunma şansınız olacak. Başka bir ürün için talep eklemek için lütfen “Başka bir ürün talep et” düğmesine tıklayın.

    NOT: Müşteri başına maksimum beş (5) talep yapılabilir (ve model başına sadece bir talep).

     

    11. Talebimle ilgili e-posta güncellemesi almadım, son durumu nasıl takip edebilirim?

    Talebiniz gönderildiğinde otomatik bir onay e-postası ve talebiniz kabul edildiğinde başka bir e-posta gönderilir. Daha fazla bilgiye ihtiyacımız olursa, size ayrı bir e-posta gönderilir. Lütfen posta kutunuzun spam / önemsiz klasörünü kontrol ettiğinizden emin olun. Ayrıca, bu e-postayı onay e-postasında verilen talep numarasını girerek talebinizin son durumunu takip etmek için kullanabilirsiniz.

     

    12. Çevrimiçi olarak bu promosyona kaydolmaya çalışırken sorun yaşıyorum, nereye gitmeliyim?

    Talebinizi iletmek veya karşılaşabileceğiniz sorunları bildirmek için yardım almak için bu bağlantıdan destek hattımızla temas kurmaktan çekinmeyin.

     

    13. Kişisel bilgilerimle ne yapılır?

    Bu bağlantıyı izleyerek müşteri bilgilerinin kullanımına ilişkin politikamıza danışabilirsiniz.