Makale Kimliği : 00227993 / Son Değiştirilme Tarihi : 27.06.2019

Student Cashback Digital Imaging TR

    Dijital Görüntüleme Öğrenci Odaklı Para İadesi Kampanyası

    Sık Sorulan Sorular

     

     

     

    1. Kampanyaya nasıl katılabilirim?. 1
    1. Faturamı ve fatura numaramı neden paylaşmam gerekiyor?. 1
    1. Elimdeki ürünün modelini ve seri numarasını neden paylaşmam gerekiyor?. 2
    1. Web sitesinde yazdığına göre seri numaram geçerli değil. 2
    1. Para iadesi talebimin tamamlanmadığına dair bir e-posta aldım. Şimdi ne yapmalıyım?. 2
    1. Faturamı (ve diğer belgeleri), ürünü satın aldığım bayinin bana verdiği adrese gönderdim. Ancak aradan belirli bir süre geçmesine rağmen henüz para iadesi hakkında bir bilgilendirme alamadım. 2
    1. Üç (3) farklı ürün için bir tek fatura gönderdim, ancak sadece bir ürün için para iadesi aldım. Şimdi ne yapmalıyım? 2

     

    1. Kampanyaya nasıl katılabilirim?

     

    ADIM 1

    24 Mayıs 2019 ile 14 Ekim 2019 tarihleri arasında kampanyaya uygun ürünler ile para iadesi talep edebilmek için seçili bayilerden bir ürün satın alınmalıdır.

     

    ADIM 2

    Kampanya sitesine giriş yapın (https://www.sony.com.tr/cashback/student) ve kayıt olmak için “para iadesi talebi” butonuna tıklayın. Talepler ürünü aldıktan 30 takvim günü sonra ve 14 Aralık 2019 tarihinden geç olmamak üzere internet sitesi üzerinden yapılacaktır, aksi halde talep kabul edilmeyecektir.

    Örnek: Müşteri 17 Haziran 2019 tarihinde 600 TL para iadesi karşılığı olan RX100M6 satın almıştır. Müşteri, 17 Temmuz 2019 tarihinden 14 Aralık 2019 tarihine kadar herhangi bir zamanda para iadesi talebinde bulunabilecektir. Ancak 17 Temmuz 2019 tarihinden önce (satın alma tarihinden 30 takvim günü geçmeden) ve 14 Aralık 2019 tarihinden sonra (talepte bulunulabilecek son tarihten sonra) yapılan talepler reddedilecektir.

    Uyarı: Taleplerin 23 Haziran 2019 ve 14 Aralık 2019 tarihleri arasında yapılması gerekir.

     

    ADIM 3

    MySony hesabınıza girin ya da yaratın ve kampanya formunu doldurun;

     

    - Ürününüzün bilgisi: model, seri numarası, satın alım tarihi ve seçili bayi ismi

    - Kişisel bilgileriniz: isim, soyisim, e-posta, adres, banka bilgileri ve telefon numarası

    - Satın alma faturası & Kupon Kodu (voucher)

    - Ürün seri numarası fotoğrafı

     

     

    Bu bilgileri sağladıktan sonra lütfen onay butonuna tıklayın.

     

     

     

    ADIM 4

    Kampanya formunu internet sitesine yüklediğinizde, bir onay sayfasına yönlendirileceksiniz ve katılımınızı onaylayan bir onay e-postası alacaksınız. E-postanın konu kısmında 8 haneli kodunuz bulunmaktadır. Bu kod aynı zamanda, kampanya ile ilgili herhangi bir sorunuz olması durumunda referans numaranız olacaktır.

     

     

    ADIM 5

    Eğer talebiniz katılma koşullarına uygunsa 28 iş günü içerisinde para iadesi sağlanır. Kampanya talebinizin durumunu öğrenmek isterseniz kampanya ana sayfasındaki “Talebinizin durumunu öğrenin” butonuna tıklayın.

     

     

    2. Faturamı ve fatura numaramı neden paylaşmam gerekiyor?

    Yaptığınız başvurunun katılım hüküm ve koşullarına uygun olduğunu anlamak için faturaya ve fatura numarasına ihtiyacımız var.

     

     

    3. Elimdeki ürünün modelini ve seri numarasını neden paylaşmam gerekiyor?

    Model ve seri numarasını paylaşmanız, yapmanız gereken işleri azaltıyor, çünkü bu sayede kampanyaya katılım için uygun olup olmadığınızı kontrol edebiliyoruz.

     

     

     

    4. Web sitesinde yazdığına göre seri numaram geçerli değil.

    Satın aldığınız ürünün seri numarasını doğru şekilde yazdığınızdan emin olun. Eğer ki doğru yazdığınızdan eminseniz, belirttiğiniz model kampanya dahilinde olmayabilir.

     

     

    5. Para iadesi talebimin tamamlanmadığına dair bir e-posta aldım. Şimdi ne yapmalıyım?

    Bize e-postada bahsedilen belgeleri en kısa zamanda gönderirseniz, biz de kampanyaya katılımınızı gerçekleştirebiliriz. Eğer ki bu e-postaya gönderildiği günden itibaren 10 takvim günü içerisinde yanıt vermezseniz, para iadesini alma imkânınız ortadan kalkacaktır.

     

     

    6. Faturamı (ve diğer belgeleri), ürünü satın aldığım bayinin bana verdiği adrese gönderdim. Ancak aradan belirli bir süre geçmesine rağmen henüz para iadesi hakkında bir bilgilendirme alamadım.
    Maalesef ki katılımınız, gerekli bilgileri internet sitesi üzerinden yüklemediğiniz sürece geçerli sayılmayacaktır. Lütfen Adım 3’teki gerekli bilgileri sağlayın.

     

     

    7. Üç (3) farklı ürün için bir tek fatura gönderdim, ancak sadece bir ürün için para iadesi aldım. Şimdi ne yapmalıyım?
    Kampanya katılımı, her ürün için ayrı ayrı olacak şekilde ve internet sitesi üzerinden yapılmalıdır. Bir ürün için katılım gerçekleştirdiğinizde, internet sitesinde karşınıza ‘Başka bir ürün için iade talebi gerçekleştir’ butonu çıkacaktır. Bu sekmeye tıklayarak, kampanya için başka bir ürünün kaydını gerçekleştirebilirsiniz.

     

    UYARI: Bir kullanıcı tarafından en fazla üç (3) ürün için para iade kampanyasına katılım sağlanabilir. (Her ürün için yalnızca bir kez para iadesi talep edilebilir)