Makale Kimliği : 00242630 / Son Değiştirilme Tarihi : 05.03.2020

Cihaz, USB kablosuyla bağlandığında bilgisayar tarafından algılanmıyor

    Not

    Cihazınız suya maruz kalırsa, USB kablosu takmadan önce USB portunun tamamen kurumuş olduğundan emin olun.

    İpucu

    Önerilen adımlar Android sürümlerine göre değişiklik gösterebilir. Cihazınızda kurulu Android sürümünü öğrenmek için Ayarlar > Telefon hakkında > Android sürümü'ne gidin ve dokunun. Ayarlar altında Telefon hakkında'yı bulamazsanız Sistem'e dokunun.

    • Cihazınızın ekran kilidi açık şekilde veri aktarımı için hazır olduğundan emin olun.

     Cihazınızı veri aktarımına açmak için (Android 10/Android 9) 

     Cihazınızı veri aktarımına açmak için (Android 8) 

    • Cihazınız için spesifik olarak tasarlanmış orijinal bir Sony USB kablosu kullandığınızdan ve kablonun hem cihaza hem de bilgisayara düzgün şekilde bağlandığından emin olun.
    • Bilgisayarınızdaki başka bir USB portunu kullanmayı deneyin ve cihazın söz konusu USB portuna doğrudan bağlanmış olduğundan emin olun. Bir USB hub'ı veya USB uzatma kablosu kullanmayın.
    • USB kablosunun hasarlı olmadığını anlamak için farklı bir USB kablosu kullanmayı deneyin.
    • Mac kullanıyorsanız bilgisayarınızda Mac OS için Xperia Companion yazılımının yüklenmiş olduğundan emin olun. Mac bilgisayarlar, bilgisayar ile Android cihazı arasında dosya aktarımı için gereken bir uzantı olan MTP'yi desteklemez.
    • Cihazınızı bilgisayardan ayırın ve cihazınızda bulunan Medya Depolama sistemi uygulamasındaki verileri temizleyin. Cihazınızı yeniden başlatın ve bilgisayara bağlayın.

     Medya Depolama uygulaması verilerini temizlemek için (Android 10) 

     Medya Depolama uygulaması verilerini temizlemek için (Android 9) 

     Medya Depolama uygulaması verilerini temizlemek için (Android 8) 

    • Cihazınızda bellek kartı varsa, cihazı kapatın ve ardından bellek kartını çıkarıp yeniden takın. Bilgisayarınızı yeniden başlatın. Cihazı açın ve USB kablosunu kullanarak cihazı yeniden bilgisayara bağlayın.
    • Cihazı ve bilgisayarı yeniden başlatın.
    • Farklı bir bilgisayar kullanmayı deneyin.
    • Windows N veya Windows KN kullanıyorsanız, dosya aktarımını etkinleştirmek için Medya Özellik Paketini indirdiğinizden emin olun. Bu Windows sürümleri MTP dosya aktarımını desteklemez.
    • En iyi performansa ve en son geliştirmelere sahip olmak için cihazınızı güncelleyin.