Makale Kimliği : 00251109 / Son Değiştirilme Tarihi : 27.11.2020

Alpha’ya Hoş Geldiniz Lens Nakit İadesi

    1. Para iade sistemi nasıl çalışır?

    2.  Kabul edilebilir bir satın alma kanıtı olarak kabul edilen nedir?

    3.  Kayıt işleminin bir parçası olarak belgeleri yüklemek için hangi biçimler kullanılabilir ve herhangi bir boyut sınırlaması var mı?

    4.  Ürünümü tanıtım tarihinden birkaç hafta önce / sonra satın aldım. Sony bir istisna yapabilir ve satın alma işlemim için geri ödeme yetkisi verebilir mi?

    5. Talebimle ilgili e-posta güncellemesi almadım, son durumu nasıl takip edebilirim?

    6. Çevrimiçi olarak bu promosyona kaydolmaya çalışırken sorun yaşıyorum, nereye gitmeliyim?.

    7. Kameramı kaydettirdim ama kupon kodlarımı almadım, ne yapmalıyım?


    1. Para iade sistemi nasıl çalışır?

    1.

    31.03.2021 tarihine kadar uygun bir kamera (ILME-FX6V/ILCE-7C/ ILCE-7CL/ ILCE-6000 / ILCE-6100 / ILCE-6400 / ILCE-6600 / ILCE-7M2 / ILCE-7M3 / ILCE-7R Serisi / ILCE-7S Serisi / ILCE-9 Serisi) satın alın (dahil) ), Uygun kameranızı 12.10.2020 ile 15.06.2021 (dahil) arasında My Sony'ye kaydettirin ve katılımcı bir perakendeciden 12.10.2020 ile 30.06.2021 tarihleri ​​arasında uygun bir lens satın aldığınızda nakit iadesi talep etmek için 3 kupon kodu alın.

    2.

    Kampanya web sitesine girin ve kaydolmak için "Talep Et" düğmesine tıklayın. Talepler satın alma tarihinden 31.07.2021 tarihine kadar çevrimiçi yapılmalıdır, aksi takdirde kabul edilmeyecektir.

    Not: Para iadesi talepleri 12.10.2020–31.07.2021 tarihleri arasında yapılabilir.

    3.

    Giriş yapın veya bir My Sony hesabı oluşturun ve aşağıdaki detayları sağlayarak kampanya formunu doldurun:

    · Lens ürün bilgileriniz: model, seri numarası, My Sony aracılığıyla alınan benzersiz kupon kodu, satın alma tarihi ve satıcı

    · Kişisel bilgileriniz: Ad Soyad, e-posta adresi, posta adresi, banka bilgileri ve telefon numarası

    · Satıcı adını, ürün adını ve satın alma tarihini açıkça gösteren, Promosyon Lensinin orijinal matbu makbuzunun/satış faturasının bir kopyasını 

    · Promosyon Lensinin barkodunu, modelini ve seri numarasını gösteren ve lens ürün ambalajından KESİLMİŞ beyaz etiketin bir fotoğrafını

    Bu bilgiyi verdikten sonra, lütfen “Gönder” kutucuğuna tıklayın.

    4

    Formunuzu gönderdikten sonra, bir onay sayfasına yönlendirileceksiniz ve kaydınızı onaylayan bir e-posta, e-posta adresinize gönderilecektir. Kayıt kodunuz, e-posta konu satırında görüntülenecek 8 basamaklı bir sayıdır. Bu kod, kampanya hakkında herhangi bir sorunuz olması durumunda referans numarası olarak da işlev görür.

    5

    Talebiniz, promosyonun şartlarını ve koşullarını yerine getiriyorsa, talep ettiğiniz geri ödemeyi onaylamanızdan sonraki 28 gün içinde alacaksınız. Geri ödeme talebinizin durumunu kontrol etmek istiyorsanız, lütfen kampanya ana sayfasındaki "Talebinizin durumunu görün" bağlantısını tıklayın.

    NOT: Müşteri başına maksimum üç (3) talep yapılabilir (ve model başına sadece bir talep). Her kupon kodu yalnızca bir kez kullanılabilir.

    2.  Kabul edilebilir bir satın alma kanıtı olarak kabul edilen nedir?

    "Kabul edilebilir bir satın alma kanıtı aşağıdaki gerekli kriterleri içermelidir:

    1- Satıcının adı.

    2- Satın alma tarihi.

    3- Ürün detayları.

    4- Vergi numarası.

    Verilen belgeler yukarıdaki kriterleri karşılamıyorsa, talebin reddedilebileceğini göz önünde bulundurunuz."

    3.  Kayıt işleminin bir parçası olarak belgeleri yüklemek için hangi biçimler kullanılabilir ve herhangi bir boyut sınırlaması var mı?

    Dosyanız 5 MB’den büyük olmamalıdır. Sadece standart JPEG, JPG, PNG ve PDF formatlarını yükleyebilirsiniz.

    4.  Ürünümü tanıtım tarihinden birkaç hafta önce / sonra satın aldım. Sony bir istisna yapabilir ve satın alma işlemim için geri ödeme yetkisi verebilir mi?

    Bu promosyon için başvuran müşterileri yalnızca, ürünleri Şartlar ve Koşullarda belirtilen tarihlerde satın aldıklarında değerlendirebiliriz.

    5. Talebimle ilgili e-posta güncellemesi almadım, son durumu nasıl takip edebilirim?

    Talebiniz gönderildiğinde otomatik bir onay e-postası ve talebiniz kabul edildiğinde başka bir e-posta gönderilir. Daha fazla bilgiye ihtiyacımız olursa, size ayrı bir e-posta gönderilir. Lütfen posta kutunuzun spam / önemsiz klasörünü kontrol ettiğinizden emin olun. Ayrıca, bu e-postayı onay e-postasında verilen talep numarasını girerek talebinizin son durumunu takip etmek için kullanabilirsiniz.

    6. Çevrimiçi olarak bu promosyona kaydolmaya çalışırken sorun yaşıyorum, nereye gitmeliyim?

    Talebinizi iletmek veya karşılaşabileceğiniz sorunları bildirmek için yardım almak için bu bağlantıdan destek hattımızla temas kurmaktan çekinmeyin.

    7. Kameramı kaydettirdim ama kupon kodlarımı almadım, ne yapmalıyım?

    Yeni bir müşteriyseniz, uygun bir kamera kaydettirdiğinizden emin olun (ILME-FX6V/ILCE-7C/ ILCE-7CL/ ILCE-6000/ILCE-6100/ILCE-6400/ILCE-6600/ILCE-7M2/ILCE-7M3/ILCE-7R Serisi/ILCE-7S Serisi/ILCE-9 Serisi), 12.10.2020 ile 15.06.2021 arasında My Sony'de. Bu kameranın satın alma tarihi 12.10.2020 ile 31.03.2021 arasında olmalıdır.

    Mevcut bir müşteriyseniz ve 12.10.2020 tarihinden önce uygun bir kamera kaydettiyseniz ancak son 12 ay içinde Sony ile satın aldığınız lensi kaydetmediyseniz, 12.10.2020 tarihine kadar My Sony'den kişisel kodlarınızın bulunduğu bir e-posta almış olmalısınız.

    Eğer bizden herhangi bir eposta almadıysanız, lütfen epostanızda bulunan gereksiz (spam) klasörünü kontrol edin.