Makale Kimliği : 00251109 / Son Değiştirilme Tarihi : 28.03.2022

Alpha’ya Hoş Geldiniz Lens Nakit İadesi

    1. Para iade sistemi nasıl çalışır?

    2.  Kabul edilebilir bir satın alma kanıtı olarak kabul edilen nedir?

    3.  Kayıt işleminin bir parçası olarak belgeleri yüklemek için hangi biçimler kullanılabilir ve herhangi bir boyut sınırlaması var mı?

    4. Talebimle ilgili e-posta güncellemesi almadım, son durumu nasıl takip edebilirim?

    5. Çevrimiçi olarak bu promosyona kaydolmaya çalışırken sorun yaşıyorum, nereye gitmeliyim?.

    6. Kameramı kaydettirdim ama kupon kodlarımı almadım, ne yapmalıyım?

    7. Oluşturabileceğim maksimum talep miktarı nedir?


    1. Para iade sistemi nasıl çalışır?

    1.

    Şartlara uygun bir fotoğraf makinesi satın alın, geçerli fotoğraf makinenizi My Sony üzerinden kaydedin ve pazarlama e-postaları almak istediğinizi belirtin. Kayıt tamamlandıktan sonra, katılımcı bir bayiden bir üç adede kadar geçerli lens satın aldığınızda nakit iadesi talep etmek için, sonraki 24 saat içinde 3 kupon kodu alırsınız. 

    2.

    Kampanya web sitesine girin ve kaydolmak için “Claim” (“Talep Et”) düğmesine tıklayın. Nakit iadesi talepleri, ancak ilgili Lensin (Lenslerin) satın alındığı tarihten itibaren otuz (30) gün sonra ve lensin satın alındığı tarihten itibaren en geç üç ay içinde gönderilebilir. İlgili tarihten önce gönderilen talepler reddedilecektir.

    3.

    Giriş yapın veya bir My Sony hesabı oluşturun ve aşağıdaki detayları sağlayarak kampanya formunu doldurun:

    · Lens ürün bilgileriniz: model, seri numarası, My Sony aracılığıyla alınan benzersiz kupon kodu, satın alma tarihi ve satıcı

    · Kişisel bilgileriniz: Ad Soyad, e-posta adresi, posta adresi, banka bilgileri ve telefon numarası

    · Satıcı adını, ürün adını ve satın alma tarihini açıkça gösteren, Promosyon Lensinin orijinal matbu makbuzunun/satış faturasının bir kopyasını 

    · Promosyon Lensinin barkodunu, modelini ve seri numarasını gösteren ve lens ürün ambalajından KESİLMİŞ beyaz etiketin bir fotoğrafını

    Bu bilgiyi verdikten sonra, lütfen “Gönder” kutucuğuna tıklayın.

    4

    Formunuzu gönderdikten sonra, bir onay sayfasına yönlendirileceksiniz ve kaydınızı onaylayan bir e-posta, e-posta adresinize gönderilecektir. Kayıt kodunuz, e-posta konu satırında görüntülenecek 8 basamaklı bir sayıdır. Bu kod, kampanya hakkında herhangi bir sorunuz olması durumunda referans numarası olarak da işlev görür.

    5

    Talebiniz, promosyonun şartlarını ve koşullarını yerine getiriyorsa, talep ettiğiniz geri ödemeyi onaylamanızdan sonraki 28 gün içinde alacaksınız. Geri ödeme talebinizin durumunu kontrol etmek istiyorsanız, lütfen kampanya ana sayfasındaki "Talebinizin durumunu görün" bağlantısını tıklayın.

    NOT: Müşteri başına maksimum üç (3) talep yapılabilir (ve model başına sadece bir talep). Her kupon kodu yalnızca bir kez kullanılabilir.

    2.  Kabul edilebilir bir satın alma kanıtı olarak kabul edilen nedir?

    "Kabul edilebilir bir satın alma kanıtı aşağıdaki gerekli kriterleri içermelidir:

    1- Satıcının adı.

    2- Satın alma tarihi.

    3- Ürün detayları.

    4- Vergi numarası.

    Verilen belgeler yukarıdaki kriterleri karşılamıyorsa, talebin reddedilebileceğini göz önünde bulundurunuz."

    3.  Kayıt işleminin bir parçası olarak belgeleri yüklemek için hangi biçimler kullanılabilir ve herhangi bir boyut sınırlaması var mı?

    Dosyanız 5 MB’den büyük olmamalıdır. Sadece standart JPEG, JPG, PNG ve PDF formatlarını yükleyebilirsiniz.

    4. Talebimle ilgili e-posta güncellemesi almadım, son durumu nasıl takip edebilirim?

    Talebiniz gönderildiğinde otomatik bir onay e-postası ve talebiniz kabul edildiğinde başka bir e-posta gönderilir. Daha fazla bilgiye ihtiyacımız olursa, size ayrı bir e-posta gönderilir. Lütfen posta kutunuzun spam / önemsiz klasörünü kontrol ettiğinizden emin olun. Ayrıca, bu e-postayı onay e-postasında verilen talep numarasını girerek talebinizin son durumunu takip etmek için kullanabilirsiniz.

    5. Çevrimiçi olarak bu promosyona kaydolmaya çalışırken sorun yaşıyorum, nereye gitmeliyim?

    Talebinizi iletmek veya karşılaşabileceğiniz sorunları bildirmek için yardım almak için bu bağlantıdan destek hattımızla temas kurmaktan çekinmeyin.

    6. Kameramı kaydettirdim ama kupon kodlarımı almadım, ne yapmalıyım?

    Yeni bir müşteriyseniz My Sony üzerinden geçerli bir fotoğraf makinesinin kaydını yaptığınızdan emin olun. Lütfen unutmayın: 3 özgün kod, ürün kaydından sonra 24 saat içinde ayrı bir e-posta ile gönderilecektir.

    Eğer bizden herhangi bir eposta almadıysanız, lütfen epostanızda bulunan gereksiz (spam) klasörünü kontrol edin.

    7. Oluşturabileceğim maksimum talep miktarı nedir?

    Kayıtlı her uygun kamera için 3 kupon kodu alacaksınız. Kayıtlı uygun kameraların miktarı için bir sınır yoktur.

    Örn: 3 uygun kamera satın alıp kaydettirirseniz, toplamda 3x3=9 kupon kodu alacaksınız.

    Her 1 kayıtlı uygun kamera için ayrı lens modeli başına bir taleple sınırlısınız.