Makale Kimliği : 00260095 / Son Değiştirilme Tarihi : 20.04.2021

Bluetooth bağlantısı üzerinden bağlanılamıyor.

    Aşağıdaki adımları deneyin:

    • Kulaklık hâlihazırda başka bir cihaza (akıllı telefon vb.) bağlı olabilir. Bağlanmak istediğiniz cihaz dışındaki cihazlar için Bluetooth ayarlarının bağlantısını kesin.
    • Bağlanmak istediğiniz kulaklığı açın ve kulaklık ile akıllı telefonu, aralarındaki mesafe 1 metre içinde olacak şekilde yaklaştırın.
    • Kulaklığı kapatıp tekrar açın.
    • Akıllı telefondaki Bluetooth bağlantısını kapatın ve ardından tekrar açın.
    • Akıllı telefonun Bluetooth ayar menüsünden, bağlanmak istediğiniz cihazın cihaz bilgilerini tekrar seçin.
    • Akıllı telefonu kapatın ve ardından tekrar açın.
    • Kulaklığı sıfırlayın.Ses cihazını nasıl sıfırlayacağınız hakkında bilgi almak için, Kullanma Kılavuzuna bakın.
    • Music Center / Headphones Connect'ı kaldırın ve ardından tekrar yükleyin.
    • Sevgili iOS 13.0 veya daha üstü Kullanıcısı,
      iPhone'da [Ayarlar] - [Music Center / Headphones]'tan [Bluetooth]'a erişim izni verin.
    • iOS 11 kullanıcısı için,
      Uygulama sık “Bluetooth aç?” sorusunu sorduğunda Denetim merkezi'nde aşağıdakileri deneyin.
      1. Uçak modunu KAPALI konuma getirin.
      2. Bluetooth ayarlarını önce KAPALI, sonra AÇIK konuma getirin.

    Yukarıdaki yöntemleri kullanarak ses cihazına bağlanamıyorsanız, aşağıdaki işlemleri deneyin.

    1. Akıllı telefonun Bluetooth ayar menüsünden, bağlanmak istediğiniz cihazın cihaz bilgilerini silin.
    2. Kulaklığı ilklendirin. İlklendirmeden sonra eşleştirme moduna girer. Ses cihazını başlangıç değerlerine nasıl ayarlayacağınız hakkında bilgi almak için Kullanma Kılavuzuna bakın.
    3. Bir Bluetooth bağlantısı yapmak için, Music Center / Headphones Connect'ı kullanın.