Ağ üzerinden bağlanılamıyor
Aşağıdaki adımları deneyin:
İpucu
Yönlendiricisiz bir iletişim ortamında çalıştırılan cihazın bir IP adresi alması yaklaşık 1 dakika sürer.
- Akıllı telefonda Konum'u açın.
- iOS 14.0 veya üstünü kullanıyorsanız, iPhone'da [Ayarlar] - [Music Center]'dan Yerel Ağa erişim izni verin.
- Cihaz açık ve çalışır durumda.
- Sabit bir IP adresi kullanıyorsanız, aynı IP adresi başka bir cihaz tarafından kullanılıyor olabilir. Bu durumda, farklı bir IP adresi kullanın.
- Birden fazla ev ağı varsa, bilgisayar veya akıllı telefon cihazın bağlı olduğu ağdan farklı bir ağa bağlı olabilir. Tümünü aynı ağa bağlayın.
- Ses cihazında bir kablosuz LAN anteni varsa, kablosuz LAN anteninin dik konumda olup olmadığını kontrol edin.
- Cihaza bağlı bir LAN kablosu var.
- [Remote Start (Uzaktan Başlatma)], [Network Standby (Ağ Bekleme)] ve diğer ayarlar [On (Açık)] olarak ayarlanmış.
Yukarıdaki adımlara rağmen hâlâ bağlantı kurulamıyorsa, aşağıdakileri deneyin.
- Ağ ayarlarını tekrar baştan yapın.
- Erişim noktasını (kablosuz LAN yönlendirici) kapatın, bir süre bekleyin ve gücü tekrar açın.
- Ses cihazını kapatın, bir süre bekleyin ve gücü tekrar açın.
Not
Music Center'ı kullanarak bir kablosuz ağa bağlanamıyorsanız, lütfen Kullanma Kılavuzuna bakın ve başka bir şekilde bağlanın.