Makale Kimliği : 00259922 / Son Değiştirilme Tarihi : 20.04.2021

(L) sol ünite veya (R) sağ üniteden ses gelmiyor.

    Aşağıdaki adımları deneyin:

    • Akıllı telefon ve kulaklık (hem (L) sol ünite hem de (R) sağ ünite) açık.
      Kulaklığın pili tamamen boşaldığında kulaklık otomatik olarak kapanır. Kulaklığı şarj kutusuna yerleştirerek şarj olmasını sağlayın.
    • Akıllı telefon uygulamasına bağlı olarak (HFP (Eller Serbest Profili)/HSP (Kulaklık Profili) gerektirir) sesi sadece (L) sol üniteden veya (R) sağ üniteden duyabilirsiniz.
    • Google Asistan işlevi etkin durumda sadece (L) sol ünite veya (R) sağ üniteyi kullanırken üzerinde Google Asistan işlevinin etkinleştirildiği üniteyi kullanın.
    • Amazon Alexa işlevi etkin durumda sadece (L) sol ünite veya (R) sağ üniteyi kullanırken üzerinde Amazon Alexa işlevinin etkinleştirildiği üniteyi kullanın.
    • Kulaklığı kapatıp tekrar açın.
      Kulaklığı şarj kutusuna yerleştirin ve kapağı kapatın. Ardından kulaklığı şarj kutusundan çıkarın ve (L) sol ünite ile (R) sağ ünite üzerindeki göstergelerin (mavi) yanıp söndüğünü doğrulayın.
    • Kulaklığı sıfırlayın.Sıfırlama işe yaramazsa kulaklığı ilklendirin.Kulaklığınızı sıfırlama ve ilklendirme ile ilgili daha fazla bilgi için kulaklık Yardım Kılavuzuna bakın.