Makale Kimliği : 00259988 / Son Değiştirilme Tarihi : 20.04.2021

Ses yok.

    Aşağıdaki adımları deneyin:

    • Akıllı telefon ve kulaklık (hem (L) sol ünite hem de (R) sağ ünite) açık.
      Kulaklığın pili tamamen boşaldığında kulaklık otomatik olarak kapanır. Kulaklığı şarj kutusuna yerleştirerek şarj olmasını sağlayın.
    • Kulaklığın sesi çok düşükse akıllı telefonda ses seviyesini artırın.
    • Sesli kılavuz, zil sesi ve sesli arama sadece (L) sol üniteden duyulabilir.
    • Akıllı telefon uygulamasına bağlı olarak (HFP (Eller Serbest Profili)/HSP (Kulaklık Profili) gerektirir) (R) sağ üniteden değil sadece (L) sol üniteden ses duyarsınız.
    • Kulaklık ve akıllı telefon bir BLUETOOTH A2DP bağlantısı kullanılarak bağlanmış.
    • Akıllı telefon düzgün oynatıyor.
    • Kulaklık bilgilerini akıllı telefondan silin, ardından kulaklığı akıllı telefonla yeniden eşleştirin.
    • Kulaklık yapılandırmasında akıllı telefon ile kulaklığın (L) sol ünite arasındaki iletime öncelik verilmiş. Çok sayıda Wi-Fi bağlantısının olduğu yerler gibi sinyallerin zayıf olduğu alanlarda sadece kulaklığın (R) sağ ünitesinde ses geçici olarak kesintiye uğrayabilir.