Makale Kimliği : 00260076 / Son Değiştirilme Tarihi : 20.04.2021

Eşleştirme denemesi başarısız.

    Aşağıdaki adımları deneyin:


    • Bluetooth işlevinin hem kulaklıkta hem de akıllı telefonda açık olduğundan emin olun.
    • Kulaklığı ve akıllı telefonu birbirinden en fazla 1 metre uzaklıkta olacak şekilde yaklaştırın.
    • Kulaklığın cihaz bilgilerini akıllı telefondan silin ve ardından kulaklığı akıllı telefonla tekrar eşleştirin.
    • Kulaklık hâlihazırda başka bir cihaza (akıllı telefon vb.) bağlı olabilir. Bağlanmak istediğiniz cihaz dışındaki cihazlar için Bluetooth ayarlarının bağlantısını kesin.
    • Sevgili iOS 13.0 veya daha üstü Kullanıcısı,
      iPhone'da [Ayarlar] - [Music Center / Headphones]'tan [Bluetooth]'a erişim izni verin.
    • iOS 11 kullanıcısı için,
      Uygulama sık “Bluetooth aç?” sorusunu sorduğunda Denetim merkezi'nde aşağıdakileri deneyin.
      1. Uçak modunu KAPALI konuma getirin.
      2. Bluetooth ayarlarını önce KAPALI, sonra AÇIK konuma getirin.
    İpucu

    İkinci veya daha sonraki Bluetooth cihazında eşleştirme işlemi ilk cihazında yapılandan farklı olabilir.

    Ayrıntılar için cihazınızla birlikte verilen Kullanma Kılavuzuna bakın.