Makale Kimliği : 00260114 / Son Değiştirilme Tarihi : 20.04.2021

Kulaklık şarj olmuyor.

    Aşağıdaki adımları deneyin:


    • Bağlantı için verilen USB kablosu kullanılıyor.
    • Kablo bağlantısı sağlam.
    • USB AC adaptörünün AC prizine sıkıca bağlandığından emin olun.
    • Kulaklığı bir bilgisayar üzerindeki USB bağlantı noktası aracılığıyla şarj ederken şunu da deneyin:
      - Bilgisayarın açık olduğundan emin olun.
      - Bilgisayarda birden fazla USB bağlantı noktası varsa başka bir bağlantı noktasını kullanın.
      - Kulaklığı, USB hub kullanmadan doğrudan bilgisayara bağlayın.
      - Bilgisayar Bekleme (Uyku) veya Hazırda Bekleme modundaysa normal moda döndürün.
      - Bilgisayar Windows 8.1 üzerinde çalışıyorsa işletim sistemini güncellemek için Windows Update kullanın.