Makale Kimliği : 00260152 / Son Değiştirilme Tarihi : 20.04.2021

Bluetooth bağlantısı üzerinden çalma sırasında gürültü oluşuyor

    Gürültü sadece bir kulaklık arızasından dolayı değil, aynı zamanda Bluetooth kablosuz iletişiminin veya mobil cihazın durumu nedeniyle de meydana gelebilir.

    Aşağıdaki adımları deneyin:

    • Kulaklıkla akıllı telefon arasında bulunan engelleri - insanlar dahil - Bluetooth iletişim yolunun dışında tutun.
    • Mikrodalga fırın, Bluetooth cihaz ve dijital kablosuz cihaz gibi 2,4 GHz frekans bandını kullanan cihazlar kablosuz iletişimi kesintiye uğratabilir. Bu cihazları uzaklaştırın veya kapatın.
    • Akıllı telefonunuzun Bluetooth ses kalitesi ayarını “Yüksek kalite”den “Standart” veya “İletişimde Öncelik” gibi bir seçeneğe değiştirin. Ayrıntılı bilgi için, kullandığınız akıllı telefonun kullanım kılavuzuna bakın.
      Ayrıca, Android 8.0 veya üzeri sürümlerde çalışan cihazlar kullanıyorsanız, Müzik Merkezi'nin kablosuz çalma kalitesini [Bağlantıya Öncelik Ver (Oto)] olarak değiştirin. Kablosuz çalma kalitesini Music Center ekranının - [Music Center Ayarları] - [Bluetooth Çıkış Ayarları] sağ tarafındaki [Menü]'dan değiştirebilirsiniz.
    • “Sony | Headphones Connect” uygulamasının veya kulaklığın ses kalitesi modunu “Bağlantıda öncelik” olarak değiştirin.
    • Akıllı telefonu yeniden başlatın.
    • Bir akıllı telefon ile müzik dinlerken, akıllı telefonda çalışan ve kullanılmayan uygulamalardan çıkın.
    • Birden fazla cihaz eş zamanlı olarak müzik servislerinden veya bir bilgisayarda kayıtlı şarkılardan müzik çalmak için tek bir Wi-Fi erişim noktasına erişirse, ağ iletişim hızı yavaşlayabilir. Ağ kullanımını - müzik çalan akıllı telefon dışındaki cihazlar için İnternet erişimi gibi - en aza indirin.
    • Kulaklık yazılımını en son sürümüne güncelleyin.
    • Kulaklığın cihaz bilgilerini akıllı telefondan silin ve ardından kulaklığı akıllı telefonla tekrar eşleştirin.