Makale Kimliği : 00259823 / Son Değiştirilme Tarihi : 20.04.2021

Ses, bir Bluetooth bağlantısı üzerinden çalma sırasında atlıyor

    Aşağıdaki adımları deneyin:

    • Mobil cihaz ile ses cihazı arasındaki engelleri (gövde, metal, duvar, vb.) kaldırın veya cihazları birbirine yaklaştırın.
    • Mikrodalga fırın, Bluetooth veya dijital kablosuz cihaz ve benzeri 2,4 GHz frekans bandını kullanan cihazlar iletişimi kesintiye uğratabilir. Bu cihazları uzaklaştırın veya kapatın.
    • Ses cihazına bağlı olarak kablosuz çalma kalitesini değiştirebilecek bazı cihazlar vardır. Bu durumda, kablosuz çalma kalitesi için “Sabit bağlantıda öncelik” seçeneğini seçin. Ayrıntılar için, ses cihazınızla birlikte verilen çalıştırma talimatlarına bakın.
      Ayrıca, Android 8.0 veya üzeri sürümlerde çalışan cihazlar kullanıyorsanız, Müzik Merkezi'nin kablosuz çalma kalitesini [Bağlantıya Öncelik Ver (Oto)] olarak değiştirin. Kablosuz çalma kalitesini Music Center ekranının - [Music Center Ayarları] - [Bluetooth Çıkış Ayarları] sağ tarafındaki [Menü]'dan değiştirebilirsiniz.
    • Mobil cihazın yeniden başlatılması sorunu çözmenize yardımcı olabilir.
    • Mobil cihazda birden çok uygulama çalışıyorken, işlem yavaşlayabilir ve Bluetooth iletişimi kesilebilir. Aşağıdaki adımları deneyin:
      • Kullanılmayan uygulamalardan çıkın.
      • Mobil cihazı tekrar başlatın.
      • Mobil cihazın belleğini boşaltın.