Makale Kimliği : 00259842 / Son Değiştirilme Tarihi : 20.04.2021

Ağ üzerinden bağlanılamıyor

    Aşağıdaki adımları deneyin:

    İpucu

    Yönlendiricisiz bir iletişim ortamında çalıştırılan cihazın bir IP adresi alması yaklaşık 1 dakika sürer.

    • Akıllı telefonda Konum'u açın.
    • iOS 14.0 veya üstünü kullanıyorsanız, iPhone'da [Ayarlar] - [Music Center]'dan Yerel Ağa erişim izni verin.
    • Cihaz açık ve çalışır durumda.
    • Sabit bir IP adresi kullanıyorsanız, aynı IP adresi başka bir cihaz tarafından kullanılıyor olabilir. Bu durumda, farklı bir IP adresi kullanın.
    • Birden fazla ev ağı varsa, bilgisayar veya akıllı telefon cihazın bağlı olduğu ağdan farklı bir ağa bağlı olabilir. Tümünü aynı ağa bağlayın.
    • Ses cihazında bir kablosuz LAN anteni varsa, kablosuz LAN anteninin dik konumda olup olmadığını kontrol edin.
    • Cihaza bağlı bir LAN kablosu var.
    • [Remote Start (Uzaktan Başlatma)], [Network Standby (Ağ Bekleme)] ve diğer ayarlar [On (Açık)] olarak ayarlanmış.

    Yukarıdaki adımlara rağmen hâlâ bağlantı kurulamıyorsa, aşağıdakileri deneyin.

    • Ağ ayarlarını tekrar baştan yapın.
    • Erişim noktasını (kablosuz LAN yönlendirici) kapatın, bir süre bekleyin ve gücü tekrar açın.
    • Ses cihazını kapatın, bir süre bekleyin ve gücü tekrar açın.

    Not

    Music Center'ı kullanarak bir kablosuz ağa bağlanamıyorsanız, lütfen Kullanma Kılavuzuna bakın ve başka bir şekilde bağlanın.