Cihazımın yazılımını bilgisayar kullanarak güncelleyemiyorum
İpucu
Önerilen adımlar Android sürümlerine göre değişiklik gösterebilir. Cihazınızda kurulu Android sürümünü öğrenmek için Ayarlar > Telefon hakkında > Android sürümü'ne gidin ve dokunun. Ayarlar altında Telefon hakkında'yı bulamazsanız Sistem'e dokunun.
- Cihazınızın ekran kilidi açık şekilde veri aktarımı için hazır olduğundan emin olun.
Cihazınızı veri aktarımına açmak için (Android 10/Android 9)
Cihazınızı veri aktarımına açmak için (Android 8)
- Xperia Companion ile cihazınızın yazılımını güncellerken bilgisayarınızın internete erişimi olduğundan emin olun.
- Bilgisayarınızda güvenlik duvarı varsa güvenlik duvarının ilgili güncelleme uygulamalarının çalışmasını engellemediğinden emin olun.
Güvenlik duvarını kontrol etmek için
- Cihazınızı kurumsal bir ağa bağlıyken güncellemeye çalışıyorsanız, bir proxy sunucusu kullanıyor olabilirsiniz. Daha fazla yardım için lütfen ağ yöneticiniz ile iletişime geçin.
- Cihazınız için spesifik olarak tasarlanmış orijinal bir Sony USB kablosu kullandığınızdan ve kablonun hem cihaza hem de bilgisayara düzgün şekilde bağlandığından emin olun.
- USB kablosunun hasarlı olmadığından emin olun. Bilgisayarınızdaki başka bir USB portunu kullanmayı deneyin.
- Cihazınızda bir bellek kartı varsa cihazınızla bilgisayar arasındaki bağlantıyı kesip bellek kartını çıkarın. Bellek kartını cihazınızdan çıkarın ve ardından cihazı bilgisayara tekrar bağlayın.