Makale Kimliği : 00155234 / Son Değiştirilme Tarihi : 07.03.2024Yazdır

My Sony hesabım veya My Sony'de ürünümü kaydetmeyle ilgili yardıma ihtiyacım var

    İçindekiler


    Sony ürünümü nasıl kaydettirebilirim?

    1. Sony Europe'un ürün kayıt web sitesine gidin.
    2. Listeden ülkenizi seçin.
    3. My Sony'de üç şekilde oturum açabilirsiniz: e-posta adresinizi, Google hesabınızı ("Google ile oturum aç" düğmesi) veya Facebook hesabınızı ('Facebook ile oturum aç' düğmesi) kullanarak.
    4. Ürün kaydınızı başlatın.

    Geçersiz e-posta adresi veya parola

    1. adım: Kayıtlı e-posta adresinizi doğru girip girmediğinizi kontrol edin

    • Lütfen girdiğiniz e-posta adresinin Sony hesabınıza bağlı olduğundan ve yanlış yazılmadığından emin olun.
    • Daha önce bir Sony hesabı oluşturduysanız ve belirtilen süre içinde (72 saat) e-posta yoluyla doğrulamadıysanız bu hesabı kullanamazsınız. Bu durumun tüm Sony hizmetlerinde geçerli olduğunu unutmayın. Doğrulanmamış hesaba giriş yapın, etkinleştirme/doğrulama bağlantısını yeniden gönderin ve hesabınızı e-postayla etkinleştirin.
    • My Sony'de oturum açmak için diğer Sony hesaplarınızla bağlantılı aynı e-posta adresini kullanabilirsiniz. My Sony hesabınızı diğer Sony hesaplarınıza (ör. PlayStation Network) bağlayabilirsiniz.

    2. adım: "Parolamı unuttum" işlevini kullanın

    Şu parola sıfırlama seçeneklerini deneyerek parolanızı sıfırlayabilirsiniz:

    1. Kaydettiğiniz doğrum tarihini girin.
    2. Güvenlik sorunuzu yanıtlayın.
    3. Mobil doğrulama ("2 adımlı doğrulama nasıl etkinleştirilir?" bölümüne geçin).

    Bu adımları başarılı şekilde uyguladığınızda parolanızı sıfırlayabileceğiniz bir bağlantı alırsınız. E-posta almazsanız lütfen Spam klasörünüzü kontrol edin. Aksi takdirde, bağlantıyı yeniden gönderin veya 24 saat bekleyip tekrar deneyin.

    Not: Üç seçenekten birini yanlış yaparsanız sistemimiz anında destek ekibiyle iletişime geçmenizi ister. Diğer seçenekleri hâlâ deneyebileceğinizi unutmayın.


    My Sony hesabım kilitli

    "İzin verilen başarısız giriş hakkını doldurdunuz. Güvenliğinizi korumak için hesabınız 120 dakika süreyle kilitlenecek."

    120 dakika bekledikten sonra klavyenizde Caps Lock veya Num Lock tuşlarının şifrenizi doğru şekilde girmenize engel olmadığından emin olun.
    Alternatif olarak, Parolamı unuttum özelliğini kullanarak da parolanızı sıfırlayabilirsiniz.


    Sony hesabınızda değişiklik yapma

    Hesap bilgilerinizi (E-posta, parola ve adres) değiştirme

    1. Sony hesabınıza giriş yapın.
    2. Hesap Ayrıntılarım bölümüne gidin.
    3. İlgili alanları güncelleyin.

    Sony hesabımı silmek istiyorum

    Aramızdan ayrıldığınız için üzgünüz. Şu adımları uygulayarak hesabınızı kaldırabilirsiniz:

    1. Sony hesabınıza giriş yapın.
    2. [My Account Details] (Hesap Ayrıntılarım) öğesine tıklayın.
    3. Sayfanın en altına inin ve [Remove account] (Hesabı kaldır) öğesini seçin.

    Sony hesabımı diğer Sony hizmet hesaplarıyla bağlama

    Farklı bir Sony hizmetine bağlı mevcut bir hesabınız varsa bu hesabınızın bilgileriyle My Sony'ye giriş yapabilirsiniz. Bu durumda, hesabınızı yükseltmenizi isteyen bir mesaj alırsınız. Yükseltme işlemini tamamlamadan önce bazı ek bilgiler sağlamanız gerekebilir. Aynı şekilde, bir Sony hesabı oluşturduğunuzda diğer Sony Hizmetleri'ne giriş yapmak için bu hesabı kullanabilirsiniz.

    Sony grubunun şu çevrimiçi hizmetleri için hesaplarınızı bağlayabilirsiniz:

    Notlar:

    • Hesapları bağlamak için her hesabın kayıtlı e-posta adresi aynı olmalıdır.
    • Hizmetler tüm ülkelerde/bölgelerde sunulmuyor olmayabilir.

    Sony Europe'un mevcut hizmetleri

    • My Sony
    • Topluluk

    Diğer Sony grubu şirketlerinin hizmetleri

    • PlayStation™ Network
      • PlayStation™ Plus

    Ayrıntılı bilgi için Sony hizmetleri için Bağlı Hesapları başlıklı makaleye göz atın.


    2 adımlı doğrulama nasıl etkinleştirilir?

    Daha fazla güvenlik için Sony hesabınıza giriş yaparken kısa mesaj veya kimlik doğrulama uygulamasıyla doğrulama kodu almayı tercih edebilirsiniz. 2 adımlı doğrulama ayarlarına giderek bu ayarı istediğiniz zaman değiştirebilirsiniz.

    2 adımlı doğrulama nasıl etkinleştirilir?

    Kimlik doğrulama uygulaması çalışmıyorsa yedek kod kullanarak nasıl oturum açılır?


    Kaydetmek istediğim ürünü bulamazsam ne yapmalıyım?

    1. Öncelikle, lütfen kaydettirmek istediğiniz ürünün bir Sony Electronics ürünü olduğundan emin olun (Dahil ürünler: TV, ses ve video, mobil [Xperia] ve fotoğraf ürünleri). Bir Sony profesyonel ürününüz veya PlayStation konsolunuz varsa aşağıdaki sayfalardan birini ziyaret etmelisiniz:
    2. Ürününüzün bir Sony Electronics ürünü olduğundan eminseniz ve ürün adını manuel olarak yazdığınızda ürünü bulamıyorsanız lütfen açılır menüyü kullanarak bulmayı deneyin.
    3. Ürününüzü Avrupa dışında bir bölgede (ör. Asya-Pasifik, Amerika) satın aldıysanız ürününüzü kaydettirmek için lütfen ilgili bölgenin web sitesine gidin. Avrupa dışından satın alınan ürünler şu anda My Sony'ye kaydedilememektedir. Bu durumun sebep olduğu zorluklar nedeniyle özür dileriz.
    4. İlk iki seçenek yardımcı olmazsa ürününüz veritabanımızda yer almıyor olabilir. Bu durumu teyit etmek için lütfen bizimle iletişime geçin.