Makale Kimliği : 00242614 / Son Değiştirilme Tarihi : 05.03.2020

Cihazımın yazılımını bilgisayar kullanarak güncelleyemiyorum

    İpucu

    Önerilen adımlar Android sürümlerine göre değişiklik gösterebilir. Cihazınızda kurulu Android sürümünü öğrenmek için Ayarlar > Telefon hakkında > Android sürümü'ne gidin ve dokunun. Ayarlar altında Telefon hakkında'yı bulamazsanız Sistem'e dokunun.

    • Cihazınızın ekran kilidi açık şekilde veri aktarımı için hazır olduğundan emin olun.

     Cihazınızı veri aktarımına açmak için (Android 10/Android 9) 

     Cihazınızı veri aktarımına açmak için (Android 8) 

    • Xperia Companion ile cihazınızın yazılımını güncellerken bilgisayarınızın internete erişimi olduğundan emin olun.
    • Bilgisayarınızda güvenlik duvarı varsa güvenlik duvarının ilgili güncelleme uygulamalarının çalışmasını engellemediğinden emin olun.

     Güvenlik duvarını kontrol etmek için 

    • Cihazınızı kurumsal bir ağa bağlıyken güncellemeye çalışıyorsanız, bir proxy sunucusu kullanıyor olabilirsiniz. Daha fazla yardım için lütfen ağ yöneticiniz ile iletişime geçin.
    • Cihazınız için spesifik olarak tasarlanmış orijinal bir Sony USB kablosu kullandığınızdan ve kablonun hem cihaza hem de bilgisayara düzgün şekilde bağlandığından emin olun.
    • USB kablosunun hasarlı olmadığından emin olun. Bilgisayarınızdaki başka bir USB portunu kullanmayı deneyin.
    • Cihazınızda bir bellek kartı varsa cihazınızla bilgisayar arasındaki bağlantıyı kesip bellek kartını çıkarın. Bellek kartını cihazınızdan çıkarın ve ardından cihazı bilgisayara tekrar bağlayın.

     Bellek kartını çıkarmak için