Makale Kimliği : 00249127 / Son Değiştirilme Tarihi : 09.10.2020

Cihaz yazılımı çözümü: [Network not connected] (Ağ bağlanamadı) hata mesajını çözme - 7 Ekim 2020 tarihinde güncellendi

    Cihaz yazılımı v6.6575 sürümü kullanılabilir

    Sony, en yeni cihaz yazılımı paketi olan v6.6575'in aşağıda açıklanan sorunu düzelteceğini duyurmaktan memnuniyet duyar.

    Bu güncellemeyi almak için önerilen yol, TV'nizdeki otomatik yazılım indirme ayarının ON (Açık) olarak belirlendiğinden emin olmaktır.
    Güncelleme, önümüzdeki haftalarda uygun tüm TV'lere sunulacaktır. 

    Alternatif olarak cihaz yazılımını indirebilir ve USB flaş bellek cihazı kullanarak TV'nizi güncelleyebilirsiniz.

    Sony müşteri geri bildirimini her zaman dikkate alarak yenilikleri ve genel ürün kalitesini ön planda tutar.
     


    Ağ hata mesajı veya yanlış saat gösterildi

    TV'nizi güncelledikten sonra [network not connected] (ağ bağlanamadı) hatasını görüyor ve şu belirtilerden biriyle veya daha fazlasıyla karşılaşıyor musunuz:

    • HOME (Ana) ekranınızda belirtilen zamanın hatalı olduğunu fark etme.
    • Bazı uygulamalar düzgün çalışırken bazılarının çalışmaması.
    • Ağ durumunun "Connected, No Internet" (Bağlı, İnternet Yok) olarak gösterilmesi. 

    Durum böyleyse güncellemeden sonra TV'nizin dahili saati internet saatiyle uymuyordur ve bu da ağ hatasına neden oluyordur.
    Bu sorunu, saat ayarını "Network Time" (Ağ Saati) şeklinde değiştirerek çözebilirsiniz
     

    Saati Network Time (Ağ Saati) olarak ayarlama

    [Settings] (Ayarlar) öğesine gidinayarlar dişlisi → [System Preferences] (Sistem Tercihleri) bölümüne gelin → [Date & time] (Tarih ve saat) öğesini seçin → [Use Network Time] (Ağ Saatini Kullan) öğesini seçin 

    Alternatif olarak, TV'nizde kanal yüklüyse en az 30 saniye TV kanalı izleyin ve saatin düzelip düzelmediğini kontrol etmek için HOME (Ana) ekranına dönün.

     

    Bu çözümü denedikten sonra durum düzelmezse lütfen bizimle iletişime geçin (Birleşik Krallık) (İrlanda Cumhuriyeti).