Makale Kimliği : 00254214 / Son Değiştirilme Tarihi : 27.08.2021

TV, HDMI kablosuyla PS5'e bağlıyken ses veya görüntü alamıyorum

    TV yazılımında, PS5™ oyun konsoluna bağlıyken TV'den bir süre boyunca (yaklaşık bir dakika) ses veya görüntü gelmemesine neden olabilecek bir sorun bulunuyor.

    Cihaz yazılımı güncellemesi hazır

    Cihaz yazılımı güncellemesi sürüm v6.0414 yayınlandı ve bu sorun için kullanıma sunuldu. Bu cihaz yazılımı güncellemesi sürümü gelecekte bu avantajı içeren daha yeni bir sürümle değiştirebilir.  TV yazılımınız güncel değilse ve otomatik güncellemeleri almıyorsa lütfen TV'yi en son yazılıma güncelleyin. Daha fazla bilgi için şu makaleyi inceleyin: How do I perform Firmware/Software Updates for my Android TV™/Google TV™? (Android TV™/Google TV™ için Cihaz Yazılımı/Yazılım Güncellemelerini nasıl gerçekleştirebilirim?).