TV'yi orijinal fabrika ayarlarına sıfırlama
Başlamadan önce
Sony Android TV'niz varsa
- Fabrika ayarlarına dönme işlemini gerçekleştirmeden önce yazılım sıfırlama veya sistemi yeniden başlatma işlemini deneyebilirsiniz
- XD75, XD70, XD83, XD80, SD80 veya ZD9 serisinden bir modele sahipseniz fabrika ayarlarına manuel olarak dönmeyi deneyin
Hatırlanması gerekenler
- Bu prosedürü gerçekleştirmek için, TV ile birlikte verilen uzaktan kumanda kullanılmalıdır
- TV'nin ön kısmındaki ışıklar yanıp sönüyorsa şu bağlantıya gidin
>> TV'de kırmızı, yeşil veya turuncu ışıklar açık veya yanıp sönüyor
Özel olarak kalibre edilmiş bir TV'niz varsa
Bu prosedür, TV'nizin görüntü kalibrasyon ayarlarını sıfırlar. TV ekranınızın özel olarak kalibre edilmesi için ücret ödediyseniz önce güç sıfırlama işlemini deneyebilirsiniz. Aksi takdirde, tüm özel kalibrasyon ayarları kaybolur.
TV'yi orijinal fabrika ayarlarına sıfırlama
Nasıl yapılır?
- TV'nin elektrik kablosunu, elektrik prizinden çıkarın
- Kabloyu TV'ye takmadan önce bir dakika kadar bekleyin
- Elektrik kablosunu tekrar elektrik prizine takın
- TV otomatik olarak açılmalıdır. Açılmazsa siz açın
- TV'nin tam olarak başlatılması için yaklaşık 40 saniye bekleyin
- TV'nin uzaktan kumandasındaki [YUKARI OK] düğmesini basılı tutun. Kızılötesi sinyali için yeterli bağlantı sağlandığından emin olmak amacıyla, uzaktan kumandayı televizyonun ön ve orta kısmına doğrultun
- Bu noktada TV yeniden başlatılabilir
- [POWER] (Güç) düğmesi, TV'nizin ön, üst veya yan tarafında olabilir. Bazı televizyonlarda Enerji tasarruf düğmesi bulunur. Bu düğmeyi, [POWER] (Güç) düğmesiyle karıştırmayın
-
[YUKARI OK] düğmesini basılı tutarken, TV setindeki [POWER] (Güç) düğmesine basın ve bırakın. TV modeline bağlı olarak, TV'nin sol alt köşesinde bir anlığına [SIFIRLA] mesajı gösterilir.
-
[YUKARI OK] düğmesine basmayı bırakın
-
Yukarıdaki prosedürler doğru şekilde tamamlandıysa başlangıç kurulumu ekranı gösterilir
-
Kurulumu tamamlamak için ekrandaki talimatları izleyin
Sıfırlama işlemi başarıyla tamamlanmadıysa tüm cihazları TV'den çıkarın ve ağ bağlantısını kapatın veya devre dışı bırakın. Ardından adımları tekrarlayın.
Sunulan hiçbir çözüm işe yaramadıysa lütfen bizimle iletişime geçin