Makale Kimliği : 00185302 / Son Değiştirilme Tarihi : 25.10.2017

(Yazılım için) sıfırlama işlemini gerçekleştirme: Çoğu sorunun çözümü için basit bir yöntem

    Çoğu durumda, TV'nizin gerektiği gibi çalışması için tek yapmanız işlem yazılım sıfırlama işlemidir. Sony Android TV ile ilgili sorun yaşıyorsanız aşağıdaki prosedürü izleyerek sıfırlama işlemi gerçekleştirmenizi öneririz:

    • "Gücü kapat" mesajı gösterilene kadar uzaktan kumandadaki Power (Güç) düğmesini basılı tutun (yaklaşık 5 saniye)
    • Ekranda "Gücü kapat" mesajı gösterildiğinde Power (Güç) düğmesine basmayı bırakın
    • TV otomatik olarak yeniden başlatılır

    NOT: Sıfırlama işlemi, ayarlarınızın veya indirdiğiniz uygulamaların silinmesine neden olmayıp yalnızca TV yazılımını sıfırlar.

    (Yazılım için) Sıfırlama işlemini gerçekleştirdikten sonra sorun çözülmediyse fabrika ayarlarına dönmeyi deneyebilirsiniz.

    ÖNEMLİ: Fabrika ayarlarına döndüğünüzde, TV'nizdeki tüm verilerinizin ve ayarlarınızın silineceğini lütfen unutmayın.