Kulaklığın özelliğinden dolayı, oynatıcı ile sol kulaklık ünitesi arasındaki iletim önceliklidir ve bu da sağ kulaklık ünitesinden gelen sesin kesilmesine veya bu üniteden ses gelmemesine neden olabilir.
NOT: Çağrılar için bu üniteyi kullanırsanız ses yalnızca sol kulaklık ünitesinden duyulacaktır.
Aşağıdakileri kontrol edin ve bunlar için verilen çözümleri deneyin:
Wi-Fi, mikrodalga fırınlar, telsiz telefonlar veya diğer cihazların 2,4 GHz bant frekanslı radyo dalgaları yaydığı bir ortamda bu sorun, kulaklığı Sabit Bağlantı Öncelikli moduna ayarlayarak çözülebilir.
NOT: iPhone, iPad veya Bluetooth® AAC codec uyumlu diğer cihazlar söz konusu ise daima Ses Kalitesi Öncelikli modunda kullanın.
Ses kalitesi modunu sabit bağlantı öncelikli moduna alın:
Akıllı telefonlar için:
Akıllı telefon kullanıyorsanız özel Headphones Connect uygulamasını kullanarak modu ayarlayın.
1. Google Play'den Headphones Connect uygulamasını yükleyin.
2. Kulaklığı akıllı telefonunuza bağlayın, ardından Headphones Connect uygulamasını başlatın ve ayarları değiştirin
Walkman cihazları için:
1. Ayarları seçin.
2. Bluetooth®/Ses cihazı bağlantı ayarlarını seçin
3. Kablosuz oynatma kalitesini seçin
4. SBC bağlantısı Öncelikli ayarını yapın.
5. Kulaklık bağlantısını yeniden başlatın
1. Kulaklığı yeniden çalıştırın, ardından oynatıcıya bağlayın.
2. Gücü kapatın.
Mavi gösterge yanıp sönene kadar sol kulaklık ünitesindeki düğmeyi basılı tutun (yaklaşık 2 saniye). Bu arada sağ kulaklık ünitesi kapanacaktır. Üniteleri şarj muhafazasına yerleştirdiğinizde iki ünite de otomatik olarak kapanacaktır.
3. Gücü açın.
Mavi göstergeler yanıp sönene kadar sağ ve sol ünitelerdeki düğmeleri basılı tutun (yaklaşık 2 saniye).
4. Oynatıcıya bağlanın ve kulaklıktan ses çıkışı olup olmadığını kontrol edin.