Hesabınıza hoş geldiniz

Deneyiminizi kişiselleştirin

Neden hesap oluşturmalısınız?

  • Özel Teklifler
    En yeni haberler ve tekliflerden haberdar olun
  • Ürünleriniz
    Ürünleriniz hakkında düzenli güncellemeler alın
  • Kolay Destek
    Ayrıcalıklı Müşteri Hizmetleri
  • Keyifli öğrenim
    Muhabbete katıl
 
 

Sony grubu hizmetleri için bağlantılı hesaplar

Hesaplarınızı bağlayın ve aynı oturum açma bilgilerini kullanarak Sony grubunun farklı çevrimiçi hizmetlerine erişin.

Kapat
Sony hizmetleri için bağlı hesaplar
Neden hesaplarınızı bağlamalısınız?

  • Aynı oturum açma bilgileriyle (e-posta adresi ve parola) Sony grubunun farklı çevrimiçi hizmetlerine erişin
  • Hesap bilgilerinizin bağlı hesaplarınız arasında senkronize edilmesiyle tüm hesaplarınızı hızla ve kolayca güncelleştirin

  • Hangi hesapları bağlayabilirsiniz?

    Sony grubunun aşağıdaki çevrimiçi hizmetleri için hesaplarınızı birleştirebilirsiniz:

    Sony Europe'un mevcut hizmetleri

  • My Sony
  • Topluluk

  • Sony grubunun diğer şirketlerinin hizmetleri:

  • Xperia® Lounge
  • Xperia® Store
  • Xperia® Care
  • Destek
  • SonyMobile.com
  • MyAccount
  • Developer World
  • PlayStation™ Network
    • PlayStation™ Plus
    • PlayStation™ Video
    • PlayStation™ Music
    • PlayStation™ Now
    • PlayStation™ Vue

    Hizmetler tüm ülkelerde/bölgelerde mevcut olmayabilir.

    Hesapları bağlamak için her bir hesaba kayıtlı e-posta adresinizin aynı olması gerekmektedir.

    Temel hesap bilgileriniz senkronize edilecektir

    Aşağıdaki bilgiler bağlı hesaplarınızda senkronize edilecektir:

  • Oturum açma kimliği (e-posta adresi)
  • Parola
  • Doğum Tarihi
  • İkamet Edilen Ülke/Bölge
  • Ad
  • Cinsiyet
  • Tercih Edilen Dil
  • Adres
  • Telefon Numarası
  • Güvenlik Sorusu
  • Güvenlik Yanıtı

  • Hesap bilgilerinizi sadece bir kere değiştirdiğinizde tüm bağlı hesaplarınız otomatik olarak güncelleştirilir.

    Mevcut hesaplarınızı nasıl bağlarsınız?

    Sony grubunun yukarıdaki hizmetlerinden birinde hesabınızla ilk kez oturum açtığınızda sizden onu yükseltmeniz istenecektir. Yükseltmeyi tamamlamadan önce bazı ek bilgiler vermeniz istenebilir. Hesap yükseltmeyi tamamladığınızda, yukarıda listelenen diğer hizmetlerden herhangi birine hesabınızla oturum açtığınızda iki hesabı birbirine bağlamanız istenecektir (hesaplar aynı e-posta adresine sahipse). Temel hesap bilgilerinizin aynı olup olmadığını kontrol edeceğiz. Aynı değilse hesaplar bağlanmadan önce mevcut bilgilerinizi seçmeniz istenecektir.

    Sony grubunun başka bir hizmetine erişmek için senkronize edilmiş oturum açma bilgilerinizi nasıl kullanırsınız?

    Yükseltilmiş bir hesabınız (veya bağlı birkaç hesabınız) varsa Sony grubunun yukarıdaki hizmetlerinden herhangi birine kolayca erişmek için tek bir oturum açma bilgileri setini kullanabilirsiniz. İlk oturum açtığınızda kısa bir hesap kayıt formunu tamamlamanız istenecektir. Temel hesap bilgileriniz mevcut yükseltilmiş hesabınızdan (veya bağlı hesaplarınızdan) otomatik olarak alınır, yani bunları tekrar girmeniz gerekmez. Ayrıca kaydınızı tamamlamanız için bazı ek bilgiler sağlamanız istenebilir.
    Hesap kaydınız tamamlandığında temel hesap bilgilerinizi görüntüleyebilir ve değiştirebilirsiniz.

    Hangi Sony grubu şirketi bağlı hesaplarımı kontrol eder?

    Eriştiğiniz her bir hizmeti yöneten Sony grubu şirketi, o hizmet (ve o hizmeti kullanırken toplanan her veri) için hesabınızı kontrol etmeye devam edecektir Bir hesapla ilgili herhangi bir kişisel veri hakkınızı (erişim hakkı gibi) kullanmak istiyorsanız gizlilik politikası dahilinde verilen ayrıntıları kullanarak hesabı kontrol eden ilgili Sony grubu şirketiyle iletişime geçmeniz gerekecektir.