Makale Kimliği : 00185330 / Son Değiştirilme Tarihi : 16.04.2018

Google Play Store, Filmler/TV, Müzik (Google Play), YouTube veya Oyunlar uygulamalarında ağ hizmet içeriklerine erişemiyorum

Bu Makalede Yer Alan Geçerli Ürünler ve Kategoriler

Bu uygulamaları kullanabilmek için İnternet bağlantısı ve Date & time (Tarih ve saat) ayarlarının doğru olması gerekir. TV'nizin İnternete bağlı olduğundan ve Date & time (Tarih ve saat) ayarlarının doğru olduğundan emin olmak için aşağıdaki adımları izleyin.

Ağ durumunu kontrol etmek için:

  1. Uzaktan kumandadaki HOME (Ana Menü) düğmesine basın.
  2. Yardım öğesini seçip Enter (Gir) düğmesine basın.
  3. İnternet bağlantısı belirtileri seçeneğini belirleyip Enter (Gir) düğmesine basın.

Tarih ve saati ayarlama:

Sony Android TV, ağa bağlıysa

  1. Uzaktan kumandadaki HOME (Ana Menü) düğmesine basın.
  2. Ayarlar öğesini seçip Enter (Gir) düğmesine basın.
  3. SİSTEM TERCİHLERİ kategorisinde Date & time (Tarih ve saat) öğesini seçip Enter (Gir) düğmesine basın.
  4. Automatic date & time (Otomatik tarih ve saat) ayarı için Açık seçeneğini belirleyin.
  5. Saat senkronizasyonu ayarı için Use network-provided time (Ağ tarafından sağlanan saati kullan) seçeneğini belirleyin.

Sony Android TV'niz, ağa bağlı değilse:

  1. Uzaktan kumandadaki HOME (Ana Menü) düğmesine basın.
  2. Ayarlar öğesini seçip Enter (Gir) düğmesine basın.
  3. SİSTEM TERCİHLERİ kategorisinde Date & time (Tarih ve saat) öğesini seçip Enter (Gir) düğmesine basın.
  4. Automatic date & time (Otomatik tarih ve saat) ayarı için Kapalı seçeneğini belirleyin.
  5. Tarih ve Saat ayarlarını manuel olarak düzenleyin.

NOT: Tarih ve saat ayarları doğru değilse şu işlevler düzgün çalışmayabilir:

  • Arama/Voice Search (Sesli Arama)
  • Voice Actions (Sesli İşlemler)
  • Backdrop (Arka Plan) (manzara resimlerinin gösterildiği ekran koruyucu)