Makale Kimliği : 00185330 / Son Değiştirilme Tarihi : 12.03.2019

Google Play Store, Filmler/TV, Müzik (Google Play), YouTube veya Oyunlar uygulamalarında ağ hizmet içeriklerine erişemiyorum

    Bu uygulamaları kullanabilmek için İnternet bağlantısı ve Date & time (Tarih ve saat) ayarlarının doğru olması gerekir. TV'nizin İnternete bağlı olduğundan ve Date & time (Tarih ve saat) ayarlarının doğru olduğundan emin olmak için aşağıdaki adımları izleyin.

    Ağ durumunu kontrol etmek için:

    1. Uzaktan kumandadaki HOME (Ana Menü) düğmesine basın.
    2. Yardım öğesini seçip Enter (Gir) düğmesine basın.
    3. İnternet bağlantısı belirtileri seçeneğini belirleyip Enter (Gir) düğmesine basın.

    Tarih ve saati ayarlama:

    Sony Android TV, ağa bağlıysa

    1. Uzaktan kumandadaki HOME (Ana Menü) düğmesine basın.
    2. Ayarlar öğesini seçip Enter (Gir) düğmesine basın.
    3. SİSTEM TERCİHLERİ kategorisinde Date & time (Tarih ve saat) öğesini seçip Enter (Gir) düğmesine basın.
    4. Automatic date & time (Otomatik tarih ve saat) ayarı için Açık seçeneğini belirleyin.
    5. Saat senkronizasyonu ayarı için Use network-provided time (Ağ tarafından sağlanan saati kullan) seçeneğini belirleyin.

    Sony Android TV'niz, ağa bağlı değilse:

    1. Uzaktan kumandadaki HOME (Ana Menü) düğmesine basın.
    2. Ayarlar öğesini seçip Enter (Gir) düğmesine basın.
    3. SİSTEM TERCİHLERİ kategorisinde Date & time (Tarih ve saat) öğesini seçip Enter (Gir) düğmesine basın.
    4. Automatic date & time (Otomatik tarih ve saat) ayarı için Kapalı seçeneğini belirleyin.
    5. Tarih ve Saat ayarlarını manuel olarak düzenleyin.

    NOT: Tarih ve saat ayarları doğru değilse şu işlevler düzgün çalışmayabilir:

    • Arama/Voice Search (Sesli Arama)
    • Voice Actions (Sesli İşlemler)
    • Backdrop (Arka Plan) (manzara resimlerinin gösterildiği ekran koruyucu)