Google Play Store, Filmler/TV, Müzik (Google Play), YouTube veya Oyunlar uygulamalarında ağ hizmet içeriklerine erişemiyorum
Bu uygulamaları kullanabilmek için İnternet bağlantısı ve Date & time (Tarih ve saat) ayarlarının doğru olması gerekir. TV'nizin İnternete bağlı olduğundan ve Date & time (Tarih ve saat) ayarlarının doğru olduğundan emin olmak için aşağıdaki adımları izleyin.
Ağ durumunu kontrol etmek için:
- Uzaktan kumandadaki HOME (Ana Menü) düğmesine basın.
- Yardım öğesini seçip Enter (Gir) düğmesine basın.
- İnternet bağlantısı belirtileri seçeneğini belirleyip Enter (Gir) düğmesine basın.
Tarih ve saati ayarlama:
Sony Android TV, ağa bağlıysa
- Uzaktan kumandadaki HOME (Ana Menü) düğmesine basın.
- Ayarlar öğesini seçip Enter (Gir) düğmesine basın.
- SİSTEM TERCİHLERİ kategorisinde Date & time (Tarih ve saat) öğesini seçip Enter (Gir) düğmesine basın.
- Automatic date & time (Otomatik tarih ve saat) ayarı için Açık seçeneğini belirleyin.
- Saat senkronizasyonu ayarı için Use network-provided time (Ağ tarafından sağlanan saati kullan) seçeneğini belirleyin.
Sony Android TV'niz, ağa bağlı değilse:
- Uzaktan kumandadaki HOME (Ana Menü) düğmesine basın.
- Ayarlar öğesini seçip Enter (Gir) düğmesine basın.
- SİSTEM TERCİHLERİ kategorisinde Date & time (Tarih ve saat) öğesini seçip Enter (Gir) düğmesine basın.
- Automatic date & time (Otomatik tarih ve saat) ayarı için Kapalı seçeneğini belirleyin.
- Tarih ve Saat ayarlarını manuel olarak düzenleyin.
NOT: Tarih ve saat ayarları doğru değilse şu işlevler düzgün çalışmayabilir:
- Arama/Voice Search (Sesli Arama)
- Voice Actions (Sesli İşlemler)
- Backdrop (Arka Plan) (manzara resimlerinin gösterildiği ekran koruyucu)