Makale Kimliği : 00253773 / Son Değiştirilme Tarihi : 30.11.2020

Ses ve görüntü eşleşmiyor ya da tıkırtı sesleri geliyor

    Ses sorunu tespit edildi

    Tune-in uygulaması yüklüyken maalesef son zamanlarda ses sorunları yaşıyor olabilirsiniz.
    Örnek:

    • TV'nizin sesi, ekrandaki görüntüyle eşleşmiyor (dudak senkronizasyonu sorunu).
    • Ses senkronizasyonu kısa süreli olarak bozuluyor.
    • Ses kalitesinde düşüş fark ediyor veya seste tıkırtılı bozulmalar duyuyorsunuz.
       

    Bu ses sorunlarını nasıl çözerim?

    Tune-in uygulamasını kaldırıp yazılımdan sıfırlama işlemi gerçekleştirerek bu sorunu çözebilirsiniz:

    • 1. Seçenek: TV yeniden başlatılana kadar kumandanızın üzerindeki yeşil renkli güç düğmesini basılı tutun.
    • 2. Seçenek: TV'nizin fişini çekip bir dakika bekledikten sonra yeniden takarak sistemi yeniden başlatın.

    Tune-in uygulaması yüklü olmamasına rağmen bu sorunu yaşıyorsanız yine de yazılımdan sıfırlama işlemi gerçekleştirin. 
     

    Bu ses sorunlarına ne yol açıyor ve Sony bunların çözümü için ne yapacak?

    Cihaz yazılım güncellemesi kullanıma sunduktan sonra Sony, olası yan etkileri daima yakından takip eder. Titizlikle yürüttüğümüz testlere rağmen, cihazlar ve yazılımın birbiriyle etkileşimindeki karmaşık yapı istenmeyen yan etkilere neden olabiliyor. 

    Tespit etme, araştırma ve düzeltme

    Mühendislik ekibimiz, bu sorunu fark ettiğimiz anda araştırmalarına başladı. Bu araştırmayı tamamladığımızda Sony yeni bir cihaz yazılımı çözümü yayınlayacak. 
    Bu süreçteki sabrınız ve anlayışınız için şimdiden teşekkür ederiz. Bu durumun neden olduğu aksaklıklar için üzgünüz.