Makale Kimliği : 00254214 / Son Değiştirilme Tarihi : 04.12.2020

TV, HDMI kablosuyla PS5'e bağlıyken ses veya görüntü alamıyorum

    TV yazılımında, PS5™ oyun konsoluna bağlıyken TV'den bir süre boyunca (yaklaşık bir dakika) ses veya görüntü gelmemesine neden olabilecek bir sorun bulunuyor. Bu sorun yeni yazılım güncellemesinde giderilecek. Güncellenmiş bilgileri görmek için lütfen bu sayfayı işaretleyip düzenli olarak kontrol edin.

    Bu sorun giderilene kadar şu geçici çözümü deneyerek sorunu giderebilirsiniz:

    Bu ayar, 4K 120 Hz sinyali 4K 60 Hz'ye düşüreceğinden, yazılım güncellemesi kullanıma sunulduğunda TV'nizi güncellemeyi unutmayın.

    1. PS5'in bağlı olduğu HDMI girişi için HDMI® Signal Format (HDMI® Sinyal Biçimi) ayarını Standard format (Standart biçim) veya Enhanced format (Dolby Vision) (Geliştirilmiş biçim (Dolby Vision)) olarak değiştirin.
      1. Settings (Ayarlar) → Watching TV (TV İzleme) → External inputs (Harici girişler) → HDMI signal format (HDMI sinyal biçimi) öğesini seçin 
      2. PS5'in bağlı olduğu HDMI girişini (HDMI 3 veya HDMI 4) seçip ayarı Standard format (Standart biçim) veya Enhanced format (Dolby Vision) (Geliştirilmiş biçim (Dolby Vision)) olarak değiştirin.
    2. TV ekranında Restart (Yeniden başlat) gösterilene kadar uzaktan kumandanın Güç düğmesini basılı tutun ve yeniden başlatmak için Enter tuşuna basın.