Makale Kimliği : S700026826 / Son Değiştirilme Tarihi : 12.07.2018

VAIO Recovery Center problemleri nasıl giderilir

Bu Makalede Yer Alan Geçerli Ürünler ve Kategoriler

zorluk derecesi Zorluk derecesi:
Kolay
gerekli zaman Gerekli zaman:
10 dakikalık etkinlik


Not: Bilgisayarınızı nasıl kurtaracağınızla ilgili ayrıntılı bilgi için, birlikte verilen "Sorun Giderme ve VAIO Sisteminizi Kurtarma" kılavuzuna veya VAIO Destek web sitesinde bulunan online belgeye bakın.


Sistem kurtarma işlemini yerine getiremiyorsunuz

"Bu kurtarma diski bu bilgisayar için kullanılamaz" veya "Bu program bu bilgisayar için kullanılamaz" hata mesajı alırsınız.

  1. Kurtarma diskleriyle ve ayrıca fabrikada ön yapılandırılmış hard disk kurtarma bölümüyle bir sistem kurtarma yapmayı deneyin ( Windows 7, Vista, XP , Windows 8). If this error happens with built-in recovery option, go to step 4 below.
  2. F10 kurtarma seçeneği mümkün değilse (ör; hard disk kurtarma bölümünü sildinizse), lütfen aşağıdaki adım 4'e gidin.
  3. Modeliniz için doğru kurtarma disklerini kullandığınızdan emin olun. Modeliniz için doğru kurtarma disklerine sahip değilseniz ama HDD kurtarma bölümü hala çalışıyorsa, lütfen bir F10 kurtarma yapın ve yeni kurtarma diskleri oluşturun.
  4. If you have tried all the steps above but you are still unable to perform a recovery from either the recovery discs or factory-preconfigured hard disk recovery partition, please contact VAIO Customer Support.

Hata '305' (örneğin: '305:69'), '323' (örneğin: '323:52') veya '403' alıyorsanız

  1. Run the system recovery from the recovery discs and also from the factory-preconfigured hard disk recovery partition, if possible.
  2. VAIO Recovery Center Wizard'ın hem "C kurtarma" hem de "Komple kurtarma" seçeneklerini deneyin.
  3. Sorun devam ederse, VAIO Recovery Center Wizard içinde bulunan "VAIO Hardware Diagnostics" seçeneğini çalıştırın ve hard diskinizi hatalar açısından kontrol etmek için HDD testi uygulayın.
  4. Sabit Disk Testi testi hata verirse, lütfen VAIO Müşteri Desteği ile irtibata geçin.
  5. HDD testi başarılı olursa ancak hala sistem kurtarması gerçekleştiremezseniz, lütfen VAIO Müşteri Destek ile temasa geçin.

Bilgisayarınızda kurtarma işlemi yapamıyorsunuz çünkü önce kurtarma disklerinizi oluşturmadan orijinal harddisk kurtarma bölümünü sildiniz (ör; ön yüklenmiş olmayan işletim sisteminin kurulumu sırasında)

Bilgisayarınız için kurtarma diskleri satın almak için lütfen VAIO destek ile temasa geçiniz.

VAIO tarafından verilen programları ve sürücüleri yeniden yüklemeye kalktığınızda bir hata mesajı alıyorsunuz

"Bu program bu bilgisayarda kullanılamaz" hata mesajı alıyorsunuz

  1. Bu hata mesajı, HDD kurtarma bölümünüzden VAIO programları ve sürücüleri yeniden kurmaya kalktığınızda meydana geliyorsa (yani bir kurtarma diski kullanmadığınızda), adım 3'e gidin.
  2. Hata bir kurtarma diski kullanırken meydana gelirse, lütfen VAIO modeliniz için doğru kurtarma diskini kullandığınızdan emin olun.
  3. Sorun devam ederse, lütfen VAIO Müşteri Destek birimi ile temasa geçiniz.

VAIO Kurtarma Merkezinden hata 505'i (ör; 505:26) almanız durumunda

  1. Bu hata, hala bilgisayarınızda mevcut bulunan bir programı yüklemeye çalıştığınızda meydana gelebilir. Bu problemi çözmek için, önce söz konusu programı yeniden kurmaya çalışmadan önce Vista Denetim Masasındaki Programlar ve Özellikler bölümünden kaldırmayı deneyin.
  2. Sorun devam ederse, kişisel verilerinizi yedekleyin ve orijinal olarak önyüklemeli programları yeniden kuracak olan bir sistem kurtarma işlemi yapmayı deneyin.

"Devam etmek için sistem yöneticisi olarak oturum açmalısınız" hatasını alıyorsunuz

Oturumu kapatın ve yönetici tipi bir hesapla yeniden oturum açın, sonra VAIO Recovery Center'ı yeniden çalıştırmayı deneyin.

"AC adaptörü bağlı değil" hatasını alıyorsanız

İşlem sırasında güç kesilmesini önlemek için, lütfen bilgisayarınıza bir AC adaptör bağlayın.


VAIO'nuz için kurtarma diskleri oluşturamıyorsanız

İşlem beklemede kalıyor veya disk kopyalama sırasında bir hata alıyorsanız

  1. Modeliniz için geçerli olan en son güncellemeleri yüklediğinizden emin olun.
  2. Problem devam ederse, verilerinizi yedekleyin ve bir sistem kurtarma işlemi gerçekleştirin (F10 kurtarma seçeneğini kullanarak), sonra herhangi bir 3. taraf yazılımı veya güncellemesi yüklemeden önce temiz kurtarılmış bir VAIO sistem üzerine kurtarma disklerinizi kopyalamayı deneyin.
  3. Sorun giderilemezse, lütfen VAIO Müşteri Destek Birimi ile temasa geçiniz.