Ron Timehin, Londra’da yaşayan profesyonel bir fotoğrafçı ve yapımcı. Uzmanlık alanı şehir manzarası ve portre fotoğrafçılığı olan Ron’un, Apple, Adidas, Adobe, American Express, Canada Goose, Nike, Idris Elba, Mercedes Benz, Prada, Samsung, Google, Eurostar, Sony, Lacoste, Red Bull ve Vodafone gibi markalar için yaptığı işleri içeren, zengin çeşitlilikte bir müşteri listesi var. Ron, 2019’da Sony ile Avrupa marka elçiliği sözleşmesi ve Adobe ile bir Insider sözleşmesi imzaladı; bunların ikisiyle de yakın iş birliği içinde çalışmaya devam ediyor. Ron’un çalışmaları British Vogue, GQ, The Evening Standard, Digital Camera Magazine, HYPEBEAST, Highsnobiety, The Hungry Eye Journal, Disorder Magazine ve Resource Photography Magazine gibi pek çok yayımda yer aldı. Ron, ayrıca EA Sports gibi markalar için ilgi çekici reklam işleri ve aynı zamanda çeşitli hayır işleri de yapan Audax ajansının kurucularından biri. Audax sadece bir yıldır işletiliyor olsa da işleriyle çeşitli hayır kurumlarına yaklaşık 250.000 £ bağış topladı. Ron, dünya çapında Waterstones gibi tanınmış kitapçılarda ve çevrimiçi olarak Amazon üzerinden satılan “London Fog” adlı ilk solo fotoğrafçılık kitabını da yayınladı. London Fog, The TIMES 2019 Yılı Fotoğrafçılık Kitapları arasına seçildi ve böylece daha sonra ITV News gibi geleneksel basında da birkaç kez boy gösterdi. Ron; Apple, Adobe, Sony, Canada Goose, The Photography Show ve Wex Photo Video gibi müşteriler için düzenli olarak fotoğrafçılık ve sosyal medyayla ilgili atölyeler düzenliyor. Bunlar, pratik ve sahada ya da çevrimiçi sunumlar olabiliyor ve şimdiye kadar düzenlediği en büyük atölyede 15.000’in üzerinde katılımcı yer aldı.