Makale Kimliği : 00242638 / Son Değiştirilme Tarihi : 05.03.2020

Multimedya mesajlaşma çalışmıyor

    • Ağ operatörünüzün ve/veya aboneliğinizin MMS'i (Multimedya Mesajlaşma Servisi) destekleyip desteklemediğini kontrol edin.
    • İnternet ve MMS ayarlarını otomatik olarak indirin.

    İnternet ve MMS ayarlarını indirmek için 

    • İnternet ve mesajlaşma ayarlarını cihazınıza istediğiniz zaman manuel olarak ekleyebilirsiniz. Gerekli durumda ayrıntılı bilgi için ağ operatörünüze başvurun.

    İnternet ve MMS ayarlarını eklemek için 

    • Cihazınızın bir ağa bağlı olduğundan emin olmak için durum çubuğundaki sinyal gücünü kontrol edin. Sinyal zayıfsa veya yoksa, engelsiz açık bir alana çıkın ya da bir pencereye doğru gidin.
    • Belleğin boş olup olmadığını görmek için cihaz belleğini kontrol edin. Bellek doluysa mesajları silerek yer açın.

    Bellek durumunu görüntülemek için 

    Mesaj silmek için 

    Sohbetleri silmek için 

    • Mesajlaşma ayarlarınızda MMS otomatik indirme işlevinin etkin olduğunu kontrol edin.

    MMS otomatik indirme işlevini etkinleştirmek için 

    • Mesaj gönderirken tam telefon numarasını kullanın. Ülke kodu girerken "00" yerine "+" kullanın.
    • Cihazınızı kapatıp tekrar açın. Bunu yaparak çalışan tüm uygulamaları kapatır ve bellekte yer açarsınız. Bu işlem, bazen sorunu otomatik olarak çözer.
    • En iyi performansa ve en son geliştirmelere sahip olmak için cihazınızı güncelleyin.