Makale Kimliği : 00178181 / Son Değiştirilme Tarihi : 22.08.2017

Taşınabilir oynatıcı Windows Media Player, Content Transfer veya Media Go yazılımı tarafından tanınmıyor.

Bu Makalede Yer Alan Geçerli Ürünler ve Kategoriler

 ÖNEMLİ:
  • Yeni Donanım Sihirbazı görünür ve sürücünün konumunu sorarsa şu dizini gösterin: C:/WINDOWS/INF.
  • Walkman® oynatıcınızın doğru çalışabilmesi için bilgisayar tarafından Ortam Aktarım Protokolü (MTP) cihazı olarak tanınması gerekir. Taşınabilir oynatıcı bilgisayara bağlandığında Yığın Depolama Sınıfı (MSC) cihazı olarak tanındıysa doğru çalışmaz.
  • Bazı modellerde taşınabilir oynatıcıyı ilk kez kullanıyorsanız, uzun süre boyunca kullanmadıysanız veya pil bittiyse cihazın tanınması ya da şarj olmaya başlaması 5 dakika kadar sürebilir. Ekranlı modellerde ekran boş kalır. Taşınabilir oynatıcı 5 dakika sonra hala tanınmadıysa veya şarj olmaya başlamadıysa sıfırlama düğmesine basarak oynatıcıyı sıfırlayın.

NOT: Oynatıcınızı ilk kez kullanmıyorsanız ve eskiden büyük değişiklikler gerçekleştirilmeden (ör. işletim sistemini geri yüklemek veya sabit sürücüyü değiştirmek) düzgün çalıştıysa aşağıdaki prosedürü izleyin:

  1. Birlikte verilen USB kablosunu kullanarak taşınabilir oynatıcıyı bilgisayara bağlayın.

    NWZ-W252 İÇİN ÖNEMLİ NOT: Walkman oynatıcı modeli NWZ-W252, özel bir USB kablosu kullanır ve USB bağlantılı benzer Sony® ürünleriyle birlikte verilenler de dahil olmak üzere piyasada bulunan diğer USB kablolarıyla kullanıldığında düzgün çalışmaz. Bu modelle birlikte verilen kabloyu kullanmalısınız.

  2. USB kablosunu taşınabilir oynatıcıdan çıkarıp yeniden takın.
  3. Bağlantı durumunu yeniden kontrol edin.

    NOT: NWZ-W262 ve W263 için: Bağlantı düzgün yapılmadıysa bile OPR lambası kırmızı renkte yanarak pilin şarj olmaya başladığını belirtir. Bu durumda bağlantıyı kesin ve oynatıcıyı bilgisayarınıza yeniden bağlayın.

  4. Taşınabilir oynatıcıyı USB Bağlantısı Modu'na ayarlayın.  

    NOT: Bu ayar yalnızca NWZ X serisinde ve bazı NWZ E serisi Walkman oynatıcılarda bulunur.

  5. (Oynatıcınız hiçbir yazılım tarafından tanınmıyorsa bu adımı atlayın). Windows Media Player, Media Go™ veya Bilgisayarım'dan, oynatıcıdaki boş alanı kontrol edin.
  6. Bu seçeneklerden hiçbiri işe yaramadıysa Walkman oynatıcınızı sıfırlamayı deneyebilirsiniz. Yazılımdan sıfırlama prosedürü, açık veya çalışan tüm uygulamalar ve hizmetleri kapatır. Ardından Walkman oynatıcıyı yeniden başlatır. Hiçbir veri silinmez ve hiçbir uygulama kaldırılmaz.
  7. Sıfırlama yuvasını bulun.
  8. Küçük bir ataşı yuvaya sokun ve nazikçe bastırın. Walkman oynatıcının yeniden başladığını göreceksiniz.
  9. Walkman oynatıcı yeniden başladığında tekrar bilgisayara takın.
  10. Bağlantı durumunu yeniden kontrol edin.
  11. Walkman oynatıcı hala tanınmıyorsa bilgisayarı yeniden başlatın.
  12. Bağlantı durumunu yeniden kontrol edin.
  13. USB kablosunun hem bilgisayara hem de oynatıcıya sıkıca takılı olup olmadığını kontrol edin.
  14. Bağlantı durumunu yeniden kontrol edin.
  15. Oynatıcı bir USB hub'a bağlıysa oynatıcıyı USB hub'dan çıkarıp özel USB kablosuyla doğrudan bilgisayara bağlayın.
  16. Bağlantı durumunu yeniden kontrol edin.
  17. Oynatıcı bilgisayar tarafından hala tanınmıyorsa bilgisayara USB bağlantısıyla bağlı olan tüm cihazları çıkarın ve bilgisayarı yeniden başlatın.
  18. Bilgisayar yeniden başladıktan sonra yalnızca Walkman oynatıcıyı bağlayın ve bağlantıyı yeniden test edin.
  19. Oynatıcı bilgisayar tarafından hala tanınmıyorsa farklı bir USB bağlantı noktasını deneyin.
  20. Bağlantı durumunu yeniden kontrol edin.
  21. Oynatıcının Genel ayarlar menüsü altında bulunan dahili Format yardımcı programını kullanarak oynatıcıyı biçimlendirin.
  22. Bağlantı durumunu yeniden kontrol edin.
  23. Mevcut işletim sistemini doğrulayın. Yükseltilmiş bir işletim sistemi kullanılıyorsa yükseltilmiş işletim sisteminin güncellenmiş sürücülerini edinmek için bilgisayar üreticisiyle iletişime geçin.
  24. Windows XP işletim sistemini çalıştırıyorsanız Service Pack 2 (SP2) veya daha yeni bir sürümü çalıştırdığınızdan emin olun.
  25. En yeni hizmet paketine sahip değilseniz bu paketi yükledikten sonra bağlantı durumunu yeniden test edin.