Makale Kimliği : 00155234 / Son Değiştirilme Tarihi : 30.11.2017

MySony hesabım veya MySony'de ürünümü kaydetme ile ilgili yardıma ihtiyacım var

Bu Makalede Yer Alan Geçerli Ürünler ve Kategoriler

Bu sayfa MySony hakkında bilgi vererek ürün kaydı ve hesabınız ile ilgili sorunları çözmenize yardımcı olur.

Hesap

Ürünler


Hesap

Oturum açma sorunları: Hesabıma erişemiyorum

Hesabınıza erişemiyorsanız lütfen e-posta adresinizi

  • doğru girdiğinizden emin olun
  • E-posta adresiniz doğruysa ve parolanızı hatırlayamıyorsanız lütfen Parolanızı mı unuttunuz? işlevini kullanın. Parolanızı sıfırlamak için güvenlik sorunuzu yanıtlamanız ve doğum tarihinizi girmeniz gerekir.

 

Güvenlik sorumu unutursam ne yapmalıyım?

Hesabızda oturumunuzu kapattıysanız 2 seçeneğiniz bulunur:

  1. Bizimle iletişime geçin! İletişim merkezi temsilcilerimiz hesabınızın kilidini açabilir. Gelecekte bu sorunu önlemek adına farklı bir güvenlik sistemi uygulayacağız.
  2. Farklı bir e-posta adresiyle yeni bir hesap oluşturun.

 

Hesabım kilitlendi

Çok fazla sayıda hatalı oturum açma denemesinde bulunduysanız hesabınız 120 dakikalığına kilitlenir.
Bu süre dolduktan sonra yeniden deneyebilirsiniz.  

  • Parolanızı girerken klavyenizdeki Caps Lock veya Num Lock tuşlarının açık olmadığından emin olun.
  • 120 dakika sonra Parolanızı mı unuttunuz? özelliğini kullanarak parolanızı sıfırlamayı deneyebilirsiniz.

MySony oturum açma ekranı

Hesabımı güncellemek istiyorum

E-postanızı veya adresinizi güncellemek için:

  1. My Sony hesabınızda oturum açın
  2. Hesabım bölümüne gidin
  3. İlgili alanları güncelleyin

 

Parolamı değiştirebilir miyim?

Parolanızı değiştirmek için lütfen aşağıdaki adımları izleyin:

  1. My Sony hesabınızda oturum açın
  2. Hesabım bölümüne gidin
  3. Parolamı değiştir bölümünü bulana kadar sayfayı aşağı kaydırın
  4. Eski ve yeni parolalarınızı girin
  5. Parolamı değiştir öğesine tıklayarak işlemi onaylayın

 

Hesabımı silmek istiyorum

Aramızdan ayrıldığınız için üzgünüz, aşağıdaki adımları uygulayarak hesabınızı silebilirsiniz:

  1. My Sony hesabınızda oturum açın
  2. Hesap bilgileri öğesine tıklayın 
  3. Sayfanın en altına inin ve Hesabı kaldır öğesini seçin

Hesabı kaldır

 

Ürünler

Kaydetmek istediğim ürünü bulamazsam ne yapmalıyım?

  1. Öncelikle lütfen kaydetmek istediğiniz ürünün bir Sony Electronics ürünü olduğundan emin olun. Bir Sony Mobile (Xperia) veya Sony Professional cihazına sahipseniz aşağıdaki sayfalardan birini ziyaret etmeniz gerekir:
  2. Ürününüzün bir Sony Electronics ürünü olduğundan eminseniz ve ürün adını manuel olarak yazdığınızda ürünü bulamıyorsanız lütfen açılır menüyü kullanarak bulmayı deneyin.
  3. İlk iki seçenek yardımcı olmuyorsa ürününüz veritabanımızda mevcut olmayabilir. Bu durumu doğrulamak için lütfen bizimle iletişime geçin.

 

Bir ürünü nasıl güncelleyebilirim veya kaldırabilirim?

Bir ürünü güncellemek veya hesabınızdan kaldırmak için lütfen aşağıdaki adımları izleyin:

  1. My Sony hesabınızda oturum açın
  2. Ürünlerim bölümüne gidin ve ilgili ürünü seçin
  3. "Ürün bilgilerimi değiştir" veya "Ürünü kaldır" seçeneğini belirleyin

 

Site, seri numaramı kabul etmediği için ürünü kaydedemiyorum.

Seri numarası alanının doldurulması zorunlu değildir; seri numarasını girmeden de işleme devam edebilirsiniz.

Seri numaranızı nerede bulacağınızı bilmiyorsanız lütfen yardım sayfasını kontrol edin. Yardım sayfasından modelinizi ve seri numarasını nerede bulabileceğinizi öğrenebilirsiniz.

 

Ürün kaydımın başarılı olup olmadığını nasıl kontrol edebilirim?

  1. "Ürünlerim" sekmesine gidin
  2. Ürünün görünüp görünmediğine bakın.
  3. Görünmüyorsa veya güncellenmemişse lütfen ürünü yeniden kaydetmeyi veya güncellemeyi deneyin. Ürününüzü kaydederken hala sorun yaşıyorsanız lütfen bizimle iletişime geçin.