Makale Kimliği : 00155234 / Son Değiştirilme Tarihi : 23.05.2019

MySony hesabım veya MySony'de ürünümü kaydetme ile ilgili yardıma ihtiyacım var

Bu Makalede Yer Alan Geçerli Ürünler ve Kategoriler


 

Geçersiz e-posta adresi veya parola

1. Adım: Kayıtlı e-posta adresinizi doğru şekilde girip girmediğinizi kontrol edin.

Bir karakter doğru yerde olmayabilir veya yanlış bir e-posta adresi kullanıyor olabilirsiniz:

  • MySony; PlayStation Network, Sony Home Entertainment, Xperia ve daha birçok Sony hesabına bağlıdır: MySony'ye giriş yapmak için diğer Sony hesaplarınıza bağlı e-posta adresini kullanabilirsiniz.

  • Geçmişte bir Sony Hesabı oluşturduysanız ve belirtilen sürede (72 saat) e-postayla doğrulama yapmadıysanız bu hesabı kullanamazsınız. Bu durumun tüm Sony hizmetlerinde geçerli olduğunu unutmayın. Doğrulanmamış hesaba giriş yapın, etkinleştirme/doğrulama bağlantısını yeniden gönderin ve hesabınızı e-postayla etkinleştirin.
     

2. Adım: "Parolamı unuttum" işlevini kullanın

Şu parola sıfırlama seçeneklerini deneyerek parolanızı sıfırlayabilirsiniz:

  1. Kaydettiğiniz doğrum tarihini girin
  2. Güvenlik sorunuzu yanıtlayın
  3. Mobil doğrulama (2 adımlı doğrulama nasıl etkinleştirilir? - aşağıdaki bölüme bağlantı)

Adımları başarılı şekilde uyguladığınızda parolanızı sıfırlayabileceğiniz bir bağlantı alırsınız. E-posta almazsanız lütfen spam klasörünüzü kontrol edin.
Aksi takdirde, bağlantıyı yeniden gönderin veya 24 saat bekleyip tekrar deneyin.

Not: Üç seçenekten birini yanlış yaparsanız sistemimiz anında destek ekibiyle iletişime geçmenizi ister. Diğer seçenekleri hâlâ deneyebileceğinizi unutmayın!

 

MySony Hesabım kilitli

"İzin verilen başarısız giriş hakkını doldurdunuz. Güvenliğinizi korumak için hesabınız 120 dakika süreyle kilitlenecek."

120 dakika bekledikten sonra, parolanızı girerken klavyenizde Caps Lock veya Num Lock tuşlarının açık olmadığından emin olun.
Alternatif olarak, Parolamı unuttum özelliğini kullanarak da parolanızı sıfırlayabilirsiniz.

 

MySony hesabında değişiklik yapma

Hesap bilgilerinizi (E-posta, parola ve adres) değiştirme

  • My Sony hesabınızda oturum açın
  • [Hesap Ayrıntılarım] bölümüne gidin
  • İlgili alanları güncelleyin
     

MySony hesabımı silmek istiyorum

Aramızdan ayrıldığınız için üzgünüz. Şu adımları uygulayarak hesabınızı kaldırabilirsiniz:

  • My Sony hesabınızda oturum açın
  • [Hesap Ayrıntılarım]'a tıklayın
  • Sayfanın en altına inin ve [Hesabı kaldır] öğesini seçin

 

MySony hesabımı diğer Sony hizmet hesaplarıyla bağlama

Farklı bir Sony hizmetine bağlı mevcut bir hesabınız varsa bu hesabınızın bilgileriyle MySony'ye giriş yapabilirsiniz. Bu durumda, hesabınızı yükseltmenizi isteyen bir mesaj alırsınız. Yükseltme işlemini tamamlamadan önce bazı ek bilgiler sağlamanız gerekebilir. Aynı şekilde, MySony hesabı oluşturduğunuzda da bu hesapla diğer Sony Hizmetleri'ne giriş yapabilirsiniz.

Sony grubunun şu çevrimiçi hizmetleri için hesaplarınızı bağlayabilirsiniz:

Sony Europe'un sunduğu hizmetler:

  • MySony
  • Sony Topluluğu

Sony grubunun diğer şirketlerinin hizmetleri:

  • Xperia Lounge
  • Xperia Store
  • SonyMobile.com
  • MyAccount
  • Developer World
  • PlayStation™ Network
  • PlayStation™ Plus
  • PlayStation™ Video
  • PlayStation™ Music
  • PlayStation™ Now
  • PlayStation™ Vue

 

2 adımlı doğrulama nasıl etkinleştirilir?

  1. MySony'ye giriş yapın, [Hesabım] öğesini seçin ve sayfanın alt kısmındaki [Diğer Güvenlik Ayrıntılarını Değiştir] bölümüne gelin.
  2. [2 Adımlı Doğrulama] öğesini (sayfanın en altında) ve [Düzenle] öğesini seçin.
  3. Telefon numaranızı girin.
  4. 2 adımlı doğrulamayı etkinleştirmek için 6 haneli bir kod alırsınız.

Yedek kodlar

Herhangi bir nedenle 2 adımlı doğrulama kodunuzu alamazsanız yedek kodu kullanarak da oturum açabilirsiniz. Her birini yalnızca tek sefer kullanabileceğiniz on tane kod alırsınız.

 

Kaydetmek istediğim ürünü bulamazsam ne yapmalıyım?

  1. Öncelikle kaydetmek istediğiniz ürünün Sony Electronics ürünü (TV, ses ve fotoğrafçılık ürünleri buna dahildir) olduğundan emin olun. Bir Sony Mobile (Xperia) veya Sony Professional cihazına sahipseniz aşağıdaki sayfalardan birini ziyaret etmeniz gerekir:
  1. Ürününüzün bir Sony Electronics ürünü olduğundan eminseniz ve ürün adını manuel olarak yazdığınızda ürünü bulamıyorsanız lütfen açılır menüyü kullanarak bulmayı deneyin.
     
  2. Ürününüzü Avrupa'dan başka bir bölgeden (ör. Asya Pasifik, Amerika) satın aldıysanız ürününüzü kaydetmek için lütfen ilgili bölgenin web sitesine gidin. Avrupa dışından satın alınan ürünler şu anda MySony'ye kaydedilememektedir. Bu durumun sebep olduğu zorluklar nedeniyle özür dileriz.
  1. İlk iki seçenek yardımcı olmuyorsa ürününüz veritabanımızda mevcut olmayabilir. Bu durumu doğrulamak için lütfen bizimle iletişime geçin.