Makale Kimliği : 00185298 / Son Değiştirilme Tarihi : 25.10.2017

TV'yi orijinal fabrika ayarlarına sıfırlama

Bu Makalede Yer Alan Geçerli Ürünler ve Kategoriler

Başlamadan önce

Sony Android TV'niz varsa

Hatırlanması gerekenler

Özel olarak kalibre edilmiş bir TV'niz varsa

Bu prosedür, TV'nizin görüntü kalibrasyon ayarlarını sıfırlar. TV ekranınızın özel olarak kalibre edilmesi için ücret ödediyseniz önce güç sıfırlama işlemini deneyebilirsiniz. Aksi takdirde, tüm özel kalibrasyon ayarları kaybolur.

TV'yi orijinal fabrika ayarlarına sıfırlama

Nasıl yapılır?

  1. TV'nin elektrik kablosunu, elektrik prizinden çıkarın
  2. Kabloyu TV'ye takmadan önce bir dakika kadar bekleyin
  3. Elektrik kablosunu tekrar elektrik prizine takın
  4. TV otomatik olarak açılmalıdır. Açılmazsa siz açın
  5. TV'nin tam olarak başlatılması için yaklaşık 40 saniye bekleyin
  6. TV'nin uzaktan kumandasındaki [YUKARI OK] düğmesini basılı tutun. Kızılötesi sinyali için yeterli bağlantı sağlandığından emin olmak amacıyla, uzaktan kumandayı televizyonun ön ve orta kısmına doğrultun

    Uzaktan kumandadaki yukarı ok düğmesi

    • Bu noktada TV yeniden başlatılabilir
    • Bu işlemin ardından TV kapalı kalmaya devam ederse lütfen şu makaleyi inceleyin:
      >> Sağlanan uzaktan kumanda, TV'yi çalıştırmıyor
    • [POWER] (Güç) düğmesi, TV'nizin ön, üst veya yan tarafında olabilir. Bazı televizyonlarda Enerji tasarruf düğmesi bulunur. Bu düğmeyi, [POWER] (Güç) düğmesiyle karıştırmayın

    Televizyondaki enerji tasarruf düğmesi: Karıştırmayın

  7. [YUKARI OK] düğmesini basılı tutarken, TV setindeki [POWER] (Güç) düğmesine basın ve bırakın. TV modeline bağlı olarak, TV'nin sol alt köşesinde bir anlığına [SIFIRLA] mesajı gösterilir.

  8. [YUKARI OK] düğmesine basmayı bırakın

  9. Yukarıdaki prosedürler doğru şekilde tamamlandıysa başlangıç kurulumu ekranı gösterilir

  10. Kurulumu tamamlamak için ekrandaki talimatları izleyin

Sıfırlama işlemi başarıyla tamamlanmadıysa tüm cihazları TV'den çıkarın ve ağ bağlantısını kapatın veya devre dışı bırakın. Ardından adımları tekrarlayın.

Sunulan hiçbir çözüm işe yaramadıysa lütfen bizimle iletişime geçin