Makale Kimliği : 00242477 / Son Değiştirilme Tarihi : 27.03.2020

Bunu denediniz mi?

    Cihazınızla sorun yaşadığınızda öncelikli olarak denemeniz gereken birkaç çözüm vardır.

    İpucu

    Önerilen adımlar Android sürümlerine göre değişiklik gösterebilir. Cihazınızda kurulu Android sürümünü öğrenmek için Ayarlar > Telefon hakkında > Android sürümü'ne gidin ve dokunun. Ayarlar altında Telefon hakkında'yı bulamazsanız Sistem'e dokunun.

    Yeniden Başlatma

    • Cihazınızı yeniden başlatmadan önce, çalışan tüm uygulamaları kapatın ve bellekte yer kazanın. Bu işlem, bazen cihazınızdaki sorunları otomatik olarak çözer. Cihazınız yeniden başlatılamıyorsa, cihazınızı yeniden başlatmaya zorlayabilirsiniz. Zorla yeniden başlatma esnasında hiçbir ayar veya kişisel veri silinmez.

     Cihazınızı yeniden başlatmak için 

    Cihazı yeniden başlatmaya zorlamak veya kapatmak için

    Güncelleme

    • En iyi performansa ve en son geliştirmelere sahip olmak için cihazınızı güncelleyin.

    Sıfırlama

    • Fabrika verilerine döndürme işlemi gerçekleştirin. Cihaz düzgün çalışmamaya başlarsa bazen en iyi çözüm budur. Başlatmadan önce Google hesabınıza ait kullanıcı adı ve parolanızı bildiğinizden emin olun.

    Fabrika ayarlarına sıfırlamak için (Android 10) 

     Fabrika ayarlarına sıfırlamak için (Android 9)

    Fabrika ayarlarına sıfırlamak için (Android 8)

    • Cihazınızda Ayarlar menüsüne erişemiyorsanız Xperia Companion bilgisayar uygulamasıyla bir yazılım onarımı yapın. Cihazınız tamamen tepkisiz görünse de yazılım onarımı işlemini yapabilirsiniz.

    Xperia Companion ile cihaz yazılımını onarmak için