Makale Kimliği : 00253755 / Son Değiştirilme Tarihi : 18.11.2020

Sony'nin 2020 model Android TV'lerindeki sürekli olarak yeniden başlatma sorununu çözme

    Bir müşteri HbbTV'yi kullanmıyor ve makaledeki adımları denedikten sonra aynı sorunu yaşamaya devam ediyorsa müşteriye HbbTV'yi devre dışı bırakmasını önerin.

    2020 model Sony Android TV'niz sürekli olarak yeniden mi başlatılıyor?

    Sony Android TV’niz sürekli olarak yeniden başlatılıyor ya da diğer bir ifadeyle durmadan açılıp kapanıyorsa fabrika ayarlarına dönmeye zorlama işlemi gerçekleştirmeniz gerekebilir.

    Sürekli olarak yeniden başlatma sorunu, cihaz yazılımı güncellemesinden sonra TV'deki yazılımın çökmesi sonucunda oluşabilir. Bu nedenle fabrika ayarlarına dönme işlemi standart şekilde yapılamaz.

    TV'niz sürekli olarak yeniden başlatılıyorsa aşağıdaki başlangıç ekranı görünür:

    Marshmallow'da yeniden başlatma

    TV düğmelerini kullanarak fabrika ayarlarına dönmeye zorlama işlemi gerçekleştirme

    UYARI: Fabrika ayarlarına dönmeye zorlama işlemi; indirilen uygulamalar, sistem verileri, kanal sıralama ve kablosuz ağ ayarları dahil, özelleştirilmiş tüm TV ayarlarını kaldırır. .ZH8 modellerindeki perakende satışa ait demo verileri de dahili depolama alanından silinir. TV menüsüne erişebiliyorsanız bu işlem yerine fabrika ayarlarına dönme işlemi gerçekleştirin.

    Fabrika ayarlarına dönmeye zorlama işlemine başlamadan önce

    • Bu prosedürü iki kişinin yapması gerekebilir.
    • Düğmelerin yeri, TV modelinize göre değişiklik gösterir.
    • Fabrikaya ayarlarına dönmeye zorlama işlemini gerçekleştirdikten sonra, uygulamalar Google™ hesabınızla senkronizeyse bazı uygulama verilerini kurtarabilirsiniz. Uygulamaları senkronize etme adımları, TV menüsü seçeneklerine göre değişiklik gösterir:
      • HOMEAyarlarDevice Preferences (Cihaz Tercihleri) veya Accounts & Sign-In (Hesaplar ve Oturum Açma) → GoogleChoose synced apps (Senkronize edilecek uygulamaları seçin) → Hesapla senkronize etmek istediğiniz öğeleri seçin → Sync now (Şimdi senkronize et).
      • HOMEAyarlarGoogleSync (Senkronize et) bölümünde Choose synced apps (Senkronize edilecek uygulamaları seçin) → Hesapla senkronize etmek istediğiniz öğeleri seçin → Sync now (Şimdi senkronize et).
      • HOMEAyarlarPersonal (Kişisel) → GoogleSync (Senkronize et) bölümünde Choose synced apps (Senkronize edilecek uygulamaları seçin) → Hesapla senkronize etmek istediğiniz öğeleri seçin → Sync now (Şimdi senkronize et).

    Fabrika ayarlarına dönmeye zorlama işlemi gerçekleştirme

    İlk olarak TV'nizdeki düğme sayısını belirleyin. TV’nizdeki düğmelerin yerini öğrenmek için bu bağlantıyı ziyaret edebilirsiniz.

    1. TV'de tek bir düğme var: (Power) düğmesi, önden bakıldığında TV'nin alt kısmında veya sol tarafında bulunur.
    2. TV'de üç düğme var: Modele bağlı olarak düğmeler TV'nin sağında, solunda veya arkasında bulunur.

    TV düğmelerini bulamıyorsanız TV'nizin kullanım kılavuzuna başvurun. Kullanım kılavuzları, modelinizin destek sayfasında yayınlanır.


    TV'nizdeki düğme sayısına uygun olan talimatları uygulayın.

    Tip A: TV modelinizde tek bir düğme var

    Tip B: TV modelinizde üç düğme var


    Fabrika ayarlarına dönmeye zorlama işlemi gerçekleştirdikten sonra uydu ayarı yapamıyorum

    ’Fabrika ayarlarına dönme işlemi gerçekleştirdikten sonra uydu ayarıyla ilgili sorun yaşıyorsanız lütfen uydu ayarı rehberimize göz atın ya da bu videoya başvurun:

    ’Ayar yapma sorunu devam ediyorsa lütfen bizimle iletişime geçin.