Makale Kimliği : S700026794 / Son Değiştirilme Tarihi : 12.07.2018

Xperia tabletim kablosuz ağıma bağlanmıyor

Bu Makalede Yer Alan Geçerli Ürünler ve Kategoriler

Xperia tabletim kablosuz ağıma bağlanmıyor

Sony Tablet'iniz kablosuz ağınıza bağlanmıyorsa lütfen aşağıdaki talimatları izleyin. 

  1. Tabletinizdeki kablosuz kurulumunu kontrol edin
    Not: Bu maddede kablosuz ağ adını, parolasının ve güvenlik türünün bilindiği ve ağın kendisinin hatasız şekilde çalıştığı varsayılmaktadır. Akıllı telefon veya notebook gibi diğer cihazlar ağınıza bağlanabilmelidir. Daha sonra başvurmak üzere kablosuz ağ bilgilerinizin yazılı bir kaydının saklanması önerilir.
    1. Ana ekranda ST uygulamaları düğmesine Uygulamalar düğmesine ve ardından WiFi-Checker düğmesine dokunun.
    2. Test Et düğmesine dokunun ve ekranda görüntülenen talimatları izleyin.
      [Görüntü: Wi-Fi Checker]
    3. Sorunu çözmek için birden çok test çalışması ve sorun giderme adımı gerekebilir.
      Önerilen sorun giderme adımları artık değişmiyorsa ve sorun çözülmemişse lütfen sonraki adıma ilerleyin.
  2. Tabletin yönlendiriciye yakın bağlandığını kontrol edin
    Not: Mesafe ve duvarlar, katlar, kapılar ve aygıtlar gibi engeller kablosuz bağlantıları etkileyebilir. Diğer kablosuz ağlar özellikle aynı kanallar kullanıldığında kablosuz ağınızı engelleyebilir. 
    1. Tablet yönlendiriciye yakınken kablosuz ağınıza bağlanıyor ancak uzaktayken bağlanmıyorsa çözüm tablet tarafında olmayacaktır ve bu maddenin kapsamı dışındadır. Diğer kablosuz kanalları kullanarak ve yönlendirici anteninin montajı ve yeri kontrol edilerek test yapılması önerilir. Lütfen daha fazla bilgi için yönlendiricinin kılavuzuna bakın.
    2. Tabletiniz yönlendiricinizin yanındayken hala bağlanmıyorsa sonraki adıma ilerleyin.
  3. Yönlendiricinizin MAC-adres filtrelemesi kullanıp kullanmadığını kontrol edin
    Not: MAC adres filtrelemesi erişime izin vermek veya reddetmek için bir ağ bağdaştırıcısının donanım adresini kullanır. Bu, yönlendiricinizin yapılandırma panelinden yapılandırılır.
    1. Daha önce başka kablosuz cihazlar eklediyseniz veya arkadaşlarınızın yönlendiricide herhangi bir değişiklik yapılması gerekmeden kablosuz ağınızı kullanmasına izin verdiyseniz, MAC adres filtrelemesinin kullanılmadığını varsayabiliriz ve adım D'ye ilerleyebiliriz.
    2. Emin değilseniz, lütfen yönlendiricinizin kullanım kılavuzuna bakın ve MAC adres filtrelemesinin kullanılmadığını teyit etmek, devre dışı bırakmak veya izin verilen cihazlar listesine tableti eklemek için orada verilen bilgileri kullanın. Tabletin MAC adresini bulmak için Uygulamalar, Ayarlar, Tablet hakkında ve ardından Durum düğmesine dokunun. Bir açılır pencere açılacaktır, Wi-Fi MAC adresini görmek için aşağı kaydırın.
  4. Sony Tablet'inizin geçerli Sistem Güncellemesi'ni kullanıp kullanmadığını kontrol edin.
    1. Uygulamalar, Ayarlar ve ardından Tablet hakkında düğmesine dokunun.
    2. Sistem Güncellemesi düğmesine dokunun.
    3. Tabletiniz daha eski bir sürümü çalıştırıyorsa lütfen geçerli sürüme güncelleyin.
      Notlar: 
      • Bu web sitesinde güncelleme talimatları modelinize yönelik kısmın güncelleme sekmesinde verilir.
      • Kablosuz ağ bağlantınız yönlendiriciye yakınken dahi güvenilir bir şekilde çalışmıyorsa, lütfen güncellemeyi yapmak için başka konumdaki bir ağı kullanın.
  5. Wi-Fi modülünü sıfırlayın
    1. Ana ekranda Uygulamalar ve ardından Ayarlar düğmesine dokunun.
    2. Wi-Fi'yi devre dışı bırakmak için Wi-Fi'nin yanındaki anahtara dokunun.
      Not: "AÇIK', Wi-Fi'nin etkinleştirildiğini gösterir.
    3. Güç düğmesine yaklaşık 3 saniye basılı tutun.
    4. Kapatma onayı açılırsa, Tamam düğmesine dokunun.
    5. Tablet kapanana kadar bekleyin, ardından güç düğmesine tekrar basın.
    6. Tablet çalıştığında Uygulamalar ve ardında Ayarlar düğmesine dokunun.
    7. Wi-Fi'yi etkinleştirmek için Wi-Fi'nin yanındaki anahtara dokunun.
    8. Tabletiniz hala kablosuz ağınıza bağlanmıyorsa sonraki adıma ilerleyin.
  6. Tableti sıfırlayın
    1. Tablet açıkken güç düğmesine 10 saniye basılı tutun.
    2. Güç düğmesine tekrar basın ve tablet yeniden başlatılana kadar bekleyin.
    3. Tabletiniz hala kablosuz ağınıza bağlanmıyorsa sonraki adıma ilerleyin.
  7. Fabrika ayarlarına sıfırlayın
    Not: fabrika ayarlarına sıfırlama işlemi tüm uygulamaları ve kablosuz ağ ayarları, Google ve e-posta hesabı bilgileri ve tarayıcı yer imleri de dahil olmak üzere tüm verileri siler. Fabrika ayarlarına sıfırlama işleminde sonra uygulamalarınızı Andorid market'ten tekrar yükleyebilirsiniz.
    1. Ana ekranda Uygulamalar ve ardından Ayarlar düğmesine dokunun.
    2. Kişisel kısımda  Yedekleme & sıfırla düğmesine dokunun.
    3. Fabrika ayarlarına sıfırla düğmesine dokunun.
    4. Devam etmek için Tableti sıfırla düğmesine dokunun.
    5. Verilerin silineceğini bildiğinizi onaylamak için Tümünü sil düğmesine dokunun.
    6. Birkaç saniye sonra tablet kapanacak.
    7. Kablosuz ağ yapılandırması da dahil olmak üzere başlangıç sihirbazını izleyin.
    8. Tabletinizin şimdi kablosuz ağınıza bağlanıp bağlanmadığını test edin.
    9. Sorun çözülmezse, onarım gerekebilir.
      Lütfen bizimle irtibat kurmak için bu sayfadaki iletişim seçeneğini kullanın.