Makale Kimliği : SX1741B3 / Son Değiştirilme Tarihi : 12.12.2017

Rehberimdeki bazı kişiler Kayıtlar uygulamasında görünmüyor

    Kayıtlar uygulaması içerisinde rehberinize kayıtlı kişiler görünmüyorsa, önerilen şu tavsiyeleri sırasıyla takip edin. Bir sonraki aşamaya geçmeden önce, sorunun çözülüp çözülmediği sırasıyla teyid edin.
    • Kişilerin görüntülenebilmesi için Kayıtlar uygulamasındaki Filtrele seçeneğini güncellemeyi deneyin.
    • Kişiler SIM kartı veya harici bellek (SD) kartına kaydedilmişse, kişileri içeri aktarmak gerekebilir.
    Bunların yapılmasına rağmen hala kişiler görünmüyorsa, muhtemelen bu kayıtlar silinmiştir. Eğer kişiler üçüncü taraf bir uygulama kullanılarak eklenmiş ve Google™ hesabı, cihazın dahili belleği veya SIM karta kaydedilmemişse, kişiler silinmiştir. Böylesi bir durum yaşanmışsa, aynı üçüncü taraf uygulamayı, örneğin Messenger uygulaması, kullanarak manuel olarak kişileri eklemek gerekecektir.
    Yukarıda belirtilen adımları yerine getirmek için gerekli detaylı bilgiler için şu talimatları inceleyin.
    Kayıtlar uygulamasında filtrelemeyi güncelleme
    Android™ 7.0
    Kayıtlar uygulamasında filtreleme
    1. Ana ekran konumundan, Uygulamalar ekran simgesine dokunun.
    2. Kayıtlar / Kişiler öğesini bulup dokunun.
    3. Menü tuşuna (dikey üç nokta) basın, Görüntülenecek kişiler öğesini seçin.
    4. Tüm kişiler/ kayıtlar öğesini bulup dokunun.
    Android™ 4.4, 5.0, 5.1 veya 6.0
    Kayıtlar uygulamasında filtreleme
    1. Ana ekran konumundan, Uygulamalar ekran simgesine dokunun.
    2. Kayıtlar öğesini bulup dokunun.
    3. Menü tuşuna (dikey üç nokta) basın, Filtrele öğesini seçin.
    4. S
    5. Görüntülenecek kişiler içerisinde, ekli kayıtlarını görüntülemek istediğiniz her bir hesabı seçin. Örneğin Kayıtlar uygulamasında tüm Google kayıtları görüntülenmek isteniyorsa, Google öğesi seçilir ve Google içerisindeki tüm kutucuklar işaretlenir.
    6. Telefon numarası olan kişiler veya Online kayıtlar kutucuklarındaki  işaretlemeleri kaldırın.
    Not! Facebook™ kayıtlarının görüntülenebilmesi, kullanılan Facebook™ uygulamasının sürümüne bağlıdır. Facebook™ uygulamasının son sürümleri, Kayıtlar uygulamasıyla kişileri senkronize etmiyor.
    Android™ 4.0, 4.1, 4.2, veya 4.3
    Kayıtlar uygulamasında filtreleme
    1. Ana ekran konumundan, Uygulamalar ekran simgesine dokunun.
    2. Kayıtlar öğesini bulup dokunun.
    3. Menü tuşuna (dikey üç nokta) basın, Filtrele öğesini seçin.
    4. Telefon numarası olan kişiler veya Online kayıtlar kutucuklarındaki  işaretlemeleri kaldırın.
    5. Görüntülenecek kişiler içerisinde, düzenlemesini yapmak istediğiniz her bir hesabı seçin ve daha sonra gerekli değişikliği yapın. Örneğin Kayıtlar uygulamasında tüm Google kayıtları görüntülenmek isteniyorsa, Google öğesi seçilir ve Google içerisindeki tüm kutucuklar işaretlenir.
    6. Tamamlandığında, Kaydet veya Tamam öğesine dokunun.
    Not! Facebook™ kayıtlarının görüntülenebilmesi, kullanılan Facebook™ uygulamasının sürümüne bağlıdır. Facebook™ uygulamasının son sürümleri, Kayıtlar uygulamasıyla kişileri senkronize etmiyor.
     
    Kişileri taşıma
    Kişileri telefona aktarmanın birkaç yolu var.Bilgisayarla, online bir hesap kullanarak veya kişileri aktarmak için birkaç diğer yöntemle kişiler taşınabilir. Örneğin, kişiler, harici bellek (SD) kartına yedeklenebilir, Bluetooth technolojisi kullanılabilir ya da SIM kartına kaydedilebilir.
    Kayıtlar uygulamasındaki kişileri taşımak için
    1. Ana ekran konumundan, Uygulamalar ekran simgesine dokunun.
    2. Kayıtlar öğesini bulup dokunun.
    3. Menü tuşuna (dikey üç nokta) basın, İçe/Dışa Aktar veya Kayıtları dışa aktar/ Kişileri içe aktar öğesini seçin.
    4. Seçeneklerden taşınacak öğeyi seçin.
    Kişilerin nereye kaydedileceğini seçin.